Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.96 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

demonstrace  proložena  výkladem,  případně  rozhovorem  na  dané  téma  (zda  šlo  o  rozhovor  nebo  výklad 

záleželo na aktivitě a motivovanosti skupiny) a na závěr si každý mohl vytvořit vlastní krev a zkusit ošetření 

krvácení. Na tomto stanovišti obvykle zbýval čas, který ovšem učitelé obratně využili k rozhovoru v širším 

pohledu  vztaženému  k probíranému  učivo,  přičemž  téma  rozhovoru  vyplynulo  z předchozí  konverzace 

s žáky.  Stanoviště  chemie  pracovalo  nejprve  s celou  skupinou,  kdy  si  každý  sám  vytvořil  chemikovu 

zahrádku.  Druhý  pokus  byla  Nenewtonova  kapalina,  se  kterou  si  žáci  velmi  dlouho  hráli.  V této  části  byli 

žáci  rozděleni do dvou menších  skupin.  Vzhledem  k dostatku  času  se nejprve  probírala teorie,  poté došlo 

na zajímavosti  a  poslední  minuty  aktivity  zbyl  čas  na nenáročnou  konverzaci  o  škole.  Z tohoto  stanoviště 

si žáci kromě znalostí odnesli i každý svou chemikovu zahrádku. Stanoviště fyziky pracovalo po celou dobu 

s celou skupinou. Jeden vyučující prováděl pokusy, druhý korigoval skupinu a asistoval. Žákům byly nejprve 

demonstračně  předvedeny  oba  pokusy,  poté  se  vrátili  do  třídy  a  začali  vytvářet  raketu  vlastní,  kterou 

12 

si různě  zdobili  a  poté  ji  mohli  jít  na chodbu  zase  odpálit.  Vše  bylo  zorganizované  tak,  aby  stanoviště 

na výrobu raket bylo hned u dveří třídy, stejně tak jako umyvadlo a odpal raket probíhal kousek od dveří, 

Témata, do kterých materiál patří