Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.96 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

či zajišťováním materiálu. Všichni vždy splnili to, co jsme naplánovali. Vytvořili jsme tedy funkční kolektiv, 

který  byl  schopen  vyřešit  jakoukoli  situaci.  Mírné  komplikace  vznikly  při  plánování  tvorby  skupin,  neboť 

jsme dostali informaci o tom, že obě třídy se vzájemně nesnesou a že jsou nějaké problémy i v rámci žáků 

jedné třídy, proto nám paní učitelka vytvořila pevné skupiny, které jsme zakomponovali do puzzle, přičemž 

jsme z dílků puzzle rovnou vytvořili jmenovky pro žáky.  

K realizaci: 

Výuka probíhala v prostorech dvou tříd umístěných hned vedle sebe a na přilehlé chodbě. Každé stanoviště 

mělo  silnou  a  někdy  i  slabou  stránku.  Stanoviště  zeměpisu  bylo  nejvíce  informačně  přínosné,  procvičilo 

práci s atlasem a textem, žáci se dozvěděli mnoho zajímavých informací na téma migrace. Obecně bylo toto 

stanoviště pro většinu žáků nejméně zábavné, protože bylo nejvíce zaměřeno na jejich kognici. Samozřejmě 

záleželo na preferencích.  Co  se  týká  organizace stanoviště,  probíhalo  vše  v naprostém pořádku. Z aktivity 

si žáci  ve  skupinách  odnesli  vypracované  pracovní  listy.  Na  stanovišti  učitelé  dobře  plnili  časový 

harmonogram.  Stanoviště  přírodopisu  nabídlo  žákům  dvě  odlišné  přesto  propojené  aktivity.  Nejprve 

si mohli v menších skupinách vyzkoušet pokus sopka a poté se přesunuli k pokusu chemikova krev, který byl 

spojen  s  výkladem  první  pomoci.  Nejprve  byly  pokus  a  první  pomoc  demonstrovány,  přičemž  byla 

Témata, do kterých materiál patří