425344-Pimkova_Sabina-ITV_zprava
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
či zajišťováním materiálu. Všichni vždy splnili to, co jsme naplánovali. Vytvořili jsme tedy funkční kolektiv,
který byl schopen vyřešit jakoukoli situaci. Mírné komplikace vznikly při plánování tvorby skupin, neboť
jsme dostali informaci o tom, že obě třídy se vzájemně nesnesou a že jsou nějaké problémy i v rámci žáků
jedné třídy, proto nám paní učitelka vytvořila pevné skupiny, které jsme zakomponovali do puzzle, přičemž
jsme z dílků puzzle rovnou vytvořili jmenovky pro žáky.
K realizaci:
Výuka probíhala v prostorech dvou tříd umístěných hned vedle sebe a na přilehlé chodbě. Každé stanoviště
mělo silnou a někdy i slabou stránku. Stanoviště zeměpisu bylo nejvíce informačně přínosné, procvičilo
práci s atlasem a textem, žáci se dozvěděli mnoho zajímavých informací na téma migrace. Obecně bylo toto
stanoviště pro většinu žáků nejméně zábavné, protože bylo nejvíce zaměřeno na jejich kognici. Samozřejmě
záleželo na preferencích. Co se týká organizace stanoviště, probíhalo vše v naprostém pořádku. Z aktivity
si žáci ve skupinách odnesli vypracované pracovní listy. Na stanovišti učitelé dobře plnili časový
harmonogram. Stanoviště přírodopisu nabídlo žákům dvě odlišné přesto propojené aktivity. Nejprve
si mohli v menších skupinách vyzkoušet pokus sopka a poté se přesunuli k pokusu chemikova krev, který byl
spojen s výkladem první pomoci. Nejprve byly pokus a první pomoc demonstrovány, přičemž byla