logo a CI
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
které koupíte v supermarketu.
Firemní identita
Pro dotvoření celkové jednoty prezentace firmy je vhodné zpracovat kompletní firemní styl, neboli
corporate identity. Firemní styl vždy obsahuje:
– návrh vizitek,
– návrh hlavičkových papírů,
– návrh obálek,
– návrh razítek.
Součásti může být také:
– návrh polepu automobilu,
– návrh letáků, katalogů a dalších propagačních tiskovin,
– nárvh etiket či jiných dekorativních předmětů, triček, igelitových tašek,
– návrh potisků, obalový design, a další...
Proces tvorby firemního stylu
Tvorba firemního stylu jde ruku v ruce s tvorbou a návrhem logotypu, je samozřejmě možné zpra-
covat firemní identitu také dodatečně. Součástí firemní kultury je také manuál, ve kterém jsou
jednotlivé prvky popsány, jsou kodifikovány barvy, rozměry i formáty. Manuál je v případě tvor-
by logotypu součástí logomanualu, v případě dodatečného zpracování firemní identity se jedná
o samostatný dokument.