Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




ekonomika

RTF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (17.76 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu RTF.

Trh zaplaven spoustou výrobků,přilákat zákazníka na masovou propagaci.Upoutání pozornosti aby jsme prodali produkt.

Splnění zákazníkova očekávání, (co mu na očích vidíme),začíná průzkum trhu,snažíme se vyjít vstříc,

Postaven na přesvědčování zákazníka,aby se choval zodpovědně,tlak na ekologické,etické výrobky,poslední hit-udržitelný rozvoj-výrobek vydrží déle

etický marketing-ekologické cigarety atd.

07.05.2019

Průzkum trhu-na konkurenci,na zákazníky,

Vlivy které na zákazníky působí rozdělujeme na vlivy-subjektviní a objektivní

segment trhu-skupina zákazníků která nakupuje nebo uvažuje o tom,že nakoupí dané zboží

ceny konkurence,služby,kde jsou pobočky,otevírací doba,způsob prodeje,

metod průzkumu trhu-průzkum v terénu,průzkum od stolu

neuromarketing-zcela přesně odpovídá na otázky,kamera nás sleduje,máme napojený mozek,

Obaly- estetický,ochranný,informační,recyklovatelný,odlišný od konkurence,snadlo otevíratelný,uzavřitelný,snadno skladovatelný,nizská cena ke vztahu k obsahu,

Ceny-sečteme všechny náklady na výrobek,+zisk =prodejní cena+daň z prřidané hodnoty =prodejní cena s daní-základní sazba,první snížená sazba daně,druhá snížená sazba daně,

cenu dále ovlivňuje-konkurence,poptávka,roční odbodí,počasí,místo prodeje,značka,způsob placení

09.05.2019Cenová pružnost poptávky

je to vztah mezi změnou ceny a změnou poptávy

nizská cenová pružnost-poptávka na změnu ceny skoro nereaguje,ať se cena snižuje nebo zvyšuje,poptávka je pořád stejná.např.-pitná voda,základní potraviny,hygiena,

vysoká cenová pružnost-málá změna ceny se projeví ve změně poptávky-módní zboží,

Volba distribučních cest

distribuce-přímá,nepřímá,

přímá-výrobce->konečný spotřebitel

nepřímá- výrobce->obchod->konečný spotřebitel

Propagace-

psychologické ovládání zákazníků aby si pořídili naše zboží

Reklama

Publicita

Podpory prodeje

Osobní prodej

Placená propagace která chválí dané zboží nebo firmu

Témata, do kterých materiál patří