MÁJ - koncept maturitního okruhu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
epizodní, posilující dynamiku děje.
Zařadit autora díla do literárněhistorického kontextu české literatury, pohovořit o literárněhistorickém kontextu
(časové vymezení, znaky literárního období, další představitelé literárního období a jejich díla; kulturně-politický
kontext…):
Tuto důležitou část zkoušky si nastudujte podle studijní příručky, sešitu, učebnice. Otázky v této části mohou být různorodé a budou
směřovat k ověření žákova základního přehledu o literárním vývoji. Pro poznámky k této části využijte volného místa níže.
Kapitoly ve studijní příručce a sešitě: Romantismus / Romantismus v české literatuře
KONCEPT MATURITNÍHO OKRUHU K ÚSTNÍ MATURITNÍ ZKOUŠCE Z ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY
Stránka 3 z 3 / Máj
1 Citace a novější doporučená literatura ke studiu: Ivana DOROVSKÁ, Maturita 2011, Český jazyk a literatura (základní úroveň), Brno 2011; Iveta HAVLÍČKOVÁ a kol., Odmaturuj z literatury 2, Brno 2004, s. 45; Milan
HOŠEK a kol., Maturita 2012, Český jazyk a literatura (základní úroveň), Brno 2012; Marie SOCHROVÁ, Čtenářský deník k Literatuře v kostce, Havlíčkův Brod 2001, s. 82 – 83; Otakar SLANAŘ a kol., Obsahy a rozbory děl
(k Literatuře – přehledu SŠ učiva), Třebíč 2007, s. 94; Libuše ULRICHOVÁ, Obsahy z děl české literatury, Humpolec 2005, s. 29 – 30. .
TENTO KONCEPT MATURITNÍHO OKRUHU NENÍ VYČERPÁVAJÍCÍ! NEPODCEŇUJTE DALŠÍ PŘÍPRAVU PODLE SVÝCH