Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




nové trendy v marketingové komunikaci

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (137.56 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

K čemu E-commerce slouží:

  • Soulad firemní identity (CI) a vzhledu webových stránek

  • Soulad firemních strategických cílů s nástroji internetového marketingu

  • Identifikace komerčních příležitostí na internetu, které může firma uchopit

  • Zpětná vazba – feedback od vlastních klientů (reklamace, připomínky, návrhy a požadavky na změny)

  • Monitorování a analýza trhu (statistiky a jejich analýza)

  • Efektivní využití internetu a maximalizace komerčního efektu

Nástroje E-commerce:

  • Webová prezentace, reklama, podpora prodeje na internetu, management obsahu …

Výhody

Pro prodejce:

  • Není nutné mít kamenný obchod

  • Možnost sběru dat o nákupním chování zákazníků

Pro kupující:

  • Možnost porovnání cen a parametrů zboží

  • Možnost vrátit zboží do 14 dnů

E-shopy dnes

  • Open Source – zdarma

  • Modulová řešení – od 190,- měsíčně

  • E-shopy na míru

  • Na e-shopech se prodává všechno (produkty, služby, zájezdy, zážitky)

SEO

= dlouhodobý proces vylepšování webu s cílem zvýšení jeho viditelnosti v neplacených výsledcích vyhledávání na relevantní klíčová slova, které lidi hledají

  • Nejefektivnější forma internetového marketingu, není tak rychlý

  • Důležité je být vidět na předních místech

  • Dnešní vyhledávače – Google, Yahoo!, Bing, Seznam …

SEZNAM.CZ

  • Česká firma, která původně sloužila jako klasický internetový katalog, který obsahoval pár kategorií, ve kterých se hledaly informace

CÍLE

  • Hl. cíl – zvýšení viditelnosti klienta ve vyhledávačích

  • Nárůst organické návštěvnosti

  • Reputační marketing

PLACENÉ ZDROJE – PPC

= možnost jak získat zákazníka v co nejkratší době

Základní pravidla

  • Používat vhodná klíčová slova, raději přesné fráze

  • Psát správně inzeráty, tvoří více variant

  • Nastavit zobrazení na mapě …

POROVNÁVAČE ZBOŽÍ

= srovnání cen, dle nejlepší schody, zařazeno v kategoriích, hodnoceno zákazníky

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

= oslovení velkého množství lidí

  • Lze přesně cílit dle komodit, věku, zaměření, pohlaví …

  • Možnost umístění placené reklamní plochy, funguje zde PPC

VYUŽITÍ STÁVAJÍCÍ KLIENTELY (EMAILY)

  • Pomocí Newsletterů můžeme efektivně oslovovat své stávající klienty Efektivita se dá měřit

  • Databáze klientů je velmi ceněná, nutno využívat cíleně

  • Připomínkové emaily – zajímavé nabídky umí přesvědčit k požadované akci

GOOGLE ANALYTICS

  • Důležité je správné nastavení (cíle, cena za cíl, filtry, kódy)

Co se dá pomocí Google Analytics sledovat?

DROP SHIPPING

= obchodní prodej s tím rozdíle, že e-shop jako takový nepřichází do kontaktu s prodávaným zbožím

Témata, do kterých materiál patří