Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketingový informační systém

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (32 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

5. experiment: výběr několika skupin osob; u každé skupiny se uplatňuje jiný postup a sledují se reakce; může být prováděn v laboratorních podmínkách č6. i v terénu; hlavní výhodou je, že výzkumníci mají neustálou kontrolu nad průzkumem; informace mohou být zjišťovány osobně, poštou a telefonicky, výběr skupiny zákazníků se provádí náhodně, záměrně č7. i typicky

8. analýza údajů a závěry a doporuč9. ení: pracovníci zjišťují potřebné statistické velič10. iny jako podklad pro rozhodnutí managementu o řešení problému, který byl předmětem šetření; úspěšnost výzkumu závisí také na tom, jak jsou výsledky managementu podniku interpretovány

Témata, do kterých materiál patří