Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Typologie pracovníka - Jak postupovat s internalistou a externalistou

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (31.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Jednání s internalistou – jelikož se jedná o mého rodinného příslušníka bude vedoucí opatrný. Musím uvést že sestřenice má dlouhou praxi a výborné hodnocení, tato práce ji velice baví a má chuť se stále zlepšovat, musím uvést ale i nevýhody a to např. že sestřenice bývá několikrát do roka nemocná. Uvedu v čem by se ještě měla zlepšit a na čem by měla pracovat. Především se také musím připravit na otázky které mi bude chtít položit.

Jednání s externalistou – Opět by mohlo zapůsobit změření se na city tudíž třeba že sestřenici opustil manžel a zůstali jí na krku děti a potřebuji tedy dobrou práci. Tohoto vedoucího pracovníka nadchneme hodnocením z minulého zaměstnání, osobním doporučením že sestřenice je velice pracovitá, znalá poměrů na našem trhu a že má mnoho zkušeností.

D) návrh koupit další firmu

Jednání s internalistou – jelikož se jedná o velice velkou věc musíme se na ni co nejlépe připravit. Řekneme vše pravdivě, firma kterou chceme koupit působí na trhu kde se předpokládá velký růst poptávky a naše firma na tomto trhu dosud nepůsobila. Výhodou jsou v tomto případě jednoznačné a to působení na velkém trhu s budoucí velkou poptávkou a silnou finanční situací obyvatelstva, doposud malá konkurence. Nevýhodou by opět mohlo být že si nemůžeme být tímto předpokladem jisti a tak trochu budeme muset riskovat. Budeme jistě podrobeni mnoha otázkám a námitkám a proto si necháme vypracovat posudek ve kterém budou zhodnoceny všechny předpoklady všechno spočítáno, tím budeme mít v ruce fakta a pro internalistu oblíbená čísla.

Jednání s externalistou – jednáme s opatrným člověkem. Vše mu pomalu vysvětlíme s cílem ho nadchnout pro tuto akci která by měla firmě přinést skvělé výsledky. Důležité bude zahrnout ho všemi výhodami která tato akce nabízí a to působení na velkém trhu s budoucí velkou poptávkou a silnou finanční situací obyvatelstva, doposud malá konkurence. Přizveme si několik lidí kteří působí v té oblasti kam chceme vstoupit a mají tam již nějaké zkušenosti a pomohou nám našeho nadřízeného přesvědčit.

Témata, do kterých materiál patří