Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Obchodní dopisy

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (25.8 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Závěr

• ujištění o další bezproblémové spolupráci

• Ujišťujeme Vás, že příští dodávce budeme věnovat maximální pozornost. Následující dodávky zboží zabalíme s maximální pečlivostí.

ODPOVĚĎ NA REKLAMACI - NEUZNANÁ REKLAMACE

Úvod

• oznámení o obdržené reklamaci

• Dnes jsme obdrželi Vaši reklamaci.

Obdrželi jsme Vaši reklamaci našich koberců s krátkým vlasem.

Byli jsme nemile překvapeni Vaší reklamací ...

Hlavní část

• sdělení, že reklamaci neuznáváme

• Vaše reklamace je neoprávněná.

Vaši reklamaci nemůžeme uznat.

Vaše reklamace je neoprávněná, protože škoda vznikla při přepravě, kterou jste si zajišťovali sami.

Vaši reklamaci nemůžeme uznat, protože záruční lhůta již uplynula.

Závěr

• zdůvodnění proč reklamaci neuznáváme

• Vaše reklamační nároky musíte doložit odborným posudkem.

Poškození zásilky způsobila přepravní společnost. Obraťte se tedy na ni.

URGENCE

Úvod

• informace o kontraktu (číslo a název smlouvy, číslo a datum objednávky, druh zboží) • připomínka dobré spolupráce v minulosti (pokud existovala)

• Podle kupní smlouvy č. ... jste nám měli dodat skleněné ozdoby na vánoční stromky Podle objednávky č. ... jsme měli 30. t. r. provést revizi výtahů.

V minulosti jste všechny své závazky splnili včas.

Hlavní část

• důvod nespokojenosti (nedodržený termín dodání, nedodržený termín odběru) • stanovení náhradního termínu

• Dosud jste nám nepřivezli 500 balíků kancelářského balíku, který jste nám měli dodat do 10. února tohoto roku.

Dosud jste si nepřijeli pro připravené košíkářské výrobky. Domluvený termín odvozu byl stanoven na 30. m. m.

Požadujeme urychlené dodání materiálu, protože naše zásoby jsou již téměř vyčerpané. Pokud nám betonové tašky BRAMAC nedodáte do 15. t. m., budeme nuceni od smlouvy odstoupit.

Pokud si objednané výrobky neodvezete do 17. prosince t. r., budeme Vám účtovat skladné ve výší 0,5 % za každý den z hodnoty uskladněného zboží.

Závěr

• ujištění, že náhradní termín bude dodržen

• Věříme, že nový termín dodržíte.

Věříme, že k prodlení došlo jen nedopatřením a nově stanovený termín dodržíte. Jsme přesvědčeni, že se jednalo o výjimečnou situaci, která se již nebude opakovat.

ODPOVĚĎ NA URGENCI

Úvod

• omluva za vzniklý problém

• Omlouváme se, že jsem včas nedodali objednané cukrovinky.

Obdrželi jsme Vaši urgenci ...

Mrzí nás, že jsme Vám způsobili potíže ve výrobě.

Hlavní část

• vysvětlení důvodu problému a způsob jeho vyřešení

• Vaše stížnost na opoždění zásilky je oprávněná. Naše auto při ranní rozvozu havarovalo a je nepojízdné. Řešíme náhradní dopravu.

Omlouváme se, že jsem nevyřídili Vaši objednávku. Naši pobočku v ... postihla povodeň a výrobu jsem museli přerušit. Intenzivně pracujeme na znovuzprovoznění výrobní linky. Předpokládáme, že Vaši objednávku vyřídíme nejpozději do týdne.

Témata, do kterých materiál patří