Edukační činnost sestry
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
27.Funkce, které má splňovat standard: a/motivační b/informační c/porovnávací
28.Napište kritéria pro zabezpečení plnění standardu: a/strukturální kritérium b/procesuální kritérium c/kritéria výsledku
29.Napište požadavky na správně stanovený standard: a/odpovídá potřebám a možnosti jednotlivce, skupiny, pacienta a příslušného pracoviště b/je formulovaný jasně a srozumitelně c/cíle jsou jasné a dosažitelné
30.Systematické zhodnocení, zda se edukace provádí efektivně je charakteristické pro: edukační audit
31.Jaká stádia rozlišujeme při akutním onemocnění: a/před-akutní b/akutní c/post-akutní
32.Jaká stádia rozlišujeme při chronickém onemocnění: a/počáteční odmítání skutečnosti b/počáteční přijímání c/opakované odmítání/přijímání
33.Kterými oblastmi budeme motivovat starší osoby? a/domluvit předem termín schůzky b/být vnímavý ke známkám únavy a bolesti c/začít s materiálem, který je pro pac.důležitý