Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




sebehodnocení Som, pp, Oše

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (73.1 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Sebehodnocení studenta Souvislé pedagogické praxe 2

Příjmení a jméno studenta/studentky: Bc. Lucie Klimešová

Studijní program: UOPZŠ

Název a adresa školy: CSZš Grohova s.r.o., Grohova14/16, Brno

Příjmení a jméno provázejícího učitele: Mgr. Anna Kotvrdová, Mgr. Jana Jarolímková,

Mgr. Petra Eisenhammerová

Vyučovací předmět: Somatologie, Ošetřovatelství, První pomoc

Termín praxe: 4.11 – 30.11. 2024

Sebehodnocení studenta

Oblast 1 - Vyučované obory a jejich zprostředkování žákům a žákyním

Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí v oblasti porozumění vyučovacím oborům:

Hodnotící škála1 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Mám ve vyučovaných oborech znalosti a dovednosti, které mi umožňují efektivně plánovat a realizovat výuku. x Mám pozitivní vztah k vyučovaným oborům, zajímám se o jejich vývoj a budoucnost. x Rozumím tomu, jak ve vyučovaných oborech vzniká (vědecké) poznání, využívám spolehlivé oborové zdroje informací a kriticky zdroje informací hodnotím. x Umím ve vyučovaných oborech využívat moderní technologie. X Orientuji se ve vztahu vyučovaných oborů a kurikula na různých stupních vzdělávání. x

Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí, jak zprostředkujete obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním v souladu s jejich vzdělávacími potřebami:

Hodnotící škála2 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Srozumitelně a fakticky správně zprostředkuji obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním na příslušném stupni vzdělávání v souladu s jejich vzdělávacími potřebami, tj. obsah didakticky transformuji x V rámci didaktické transformace efektivně vytvářím příležitosti pro učení a využívám vhodné vyučovací metody a prostředky pro učení, např. učební úlohy, situace, modely a modelové příklady, a informační zdroje, včetně digitálních x Zprostředkuji žákům a žákyním souvislosti mezi oborovou teorií, reálnými jevy a životní praxí, včetně aktuálního dění. x Vyučované obory zprostředkovávám jako otevřené a stále se vyvíjející, a jako provázané s dalšími obory; ne jako uzavřené a izolované soubory vědění. x

Oblast 2 – Plánování, vedení a reflexe výuky

Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí v oblasti cílů výuky a vedení žáků a žákyň k nastavování vlastních cílů:

Hodnotící škála3 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Jsem přesvědčen/a o potenciálu každého žáka a každé žákyně postupně dosáhnout stanovených cílů. x Cíle výuky nastavuji na základě znalostí oboru a způsobů jeho zprostředkování, reflexe předchozí výuky a vzdělávacích potřeb žáků a žákyň. x Cíle nastavuji tak, aby vedly k naplnění očekávaných výstupů a rozvoji klíčových kompetencí a gramotností v souladu s ŠVP/RVP. Zařazuji také cíle průřezových témat. x Vedu žáky a žákyně k porozumění cílům výuky. x Plánuji sekvence navazujících vyučovacích hodin směřujících k dlouhodobým cílům. x

Témata, do kterých materiál patří