sebehodnocení Som, pp, Oše
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Sebehodnocení studenta Souvislé pedagogické praxe 2
Příjmení a jméno studenta/studentky: Bc. Lucie Klimešová
Studijní program: UOPZŠ
Název a adresa školy: CSZš Grohova s.r.o., Grohova14/16, Brno
Příjmení a jméno provázejícího učitele: Mgr. Anna Kotvrdová, Mgr. Jana Jarolímková,
Mgr. Petra Eisenhammerová
Vyučovací předmět: Somatologie, Ošetřovatelství, První pomoc
Termín praxe: 4.11 – 30.11. 2024
Sebehodnocení studenta
Oblast 1 - Vyučované obory a jejich zprostředkování žákům a žákyním
Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí v oblasti porozumění vyučovacím oborům:
Hodnotící škála1 /Posuzovaný parametr ano ne částečně Mám ve vyučovaných oborech znalosti a dovednosti, které mi umožňují efektivně plánovat a realizovat výuku. x Mám pozitivní vztah k vyučovaným oborům, zajímám se o jejich vývoj a budoucnost. x Rozumím tomu, jak ve vyučovaných oborech vzniká (vědecké) poznání, využívám spolehlivé oborové zdroje informací a kriticky zdroje informací hodnotím. x Umím ve vyučovaných oborech využívat moderní technologie. X Orientuji se ve vztahu vyučovaných oborů a kurikula na různých stupních vzdělávání. x
Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí, jak zprostředkujete obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním v souladu s jejich vzdělávacími potřebami:
Hodnotící škála2 /Posuzovaný parametr ano ne částečně Srozumitelně a fakticky správně zprostředkuji obsah vyučovaných oborů žákům a žákyním na příslušném stupni vzdělávání v souladu s jejich vzdělávacími potřebami, tj. obsah didakticky transformuji x V rámci didaktické transformace efektivně vytvářím příležitosti pro učení a využívám vhodné vyučovací metody a prostředky pro učení, např. učební úlohy, situace, modely a modelové příklady, a informační zdroje, včetně digitálních x Zprostředkuji žákům a žákyním souvislosti mezi oborovou teorií, reálnými jevy a životní praxí, včetně aktuálního dění. x Vyučované obory zprostředkovávám jako otevřené a stále se vyvíjející, a jako provázané s dalšími obory; ne jako uzavřené a izolované soubory vědění. x
Oblast 2 – Plánování, vedení a reflexe výuky
Zhodnoťte úroveň Vašich kompetencí v oblasti cílů výuky a vedení žáků a žákyň k nastavování vlastních cílů:
Hodnotící škála3 /Posuzovaný parametr ano ne částečně Jsem přesvědčen/a o potenciálu každého žáka a každé žákyně postupně dosáhnout stanovených cílů. x Cíle výuky nastavuji na základě znalostí oboru a způsobů jeho zprostředkování, reflexe předchozí výuky a vzdělávacích potřeb žáků a žákyň. x Cíle nastavuji tak, aby vedly k naplnění očekávaných výstupů a rozvoji klíčových kompetencí a gramotností v souladu s ŠVP/RVP. Zařazuji také cíle průřezových témat. x Vedu žáky a žákyně k porozumění cílům výuky. x Plánuji sekvence navazujících vyučovacích hodin směřujících k dlouhodobým cílům. x