Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




sebehodnocení Som, pp, Oše

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (73.1 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

13 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Rozumím významu reflexe učení žáků a žákyň pro efektivitu jejich učení. X Vedu žáky a žákyně v průběhu výuky, případně po jejím skončení, k vyhodnocování procesu vlastního učení, tj. k vyhodnocování toho, co jim pomáhá či naopak brání v učení. Vedu žáky a žákyně k tomu, aby na základě této reflexe lépe řídili vlastní učení. x

Oblast 5 – Profesní spolupráce

Zhodnoťte úroveň Vaší spolupráce kolegy a kolegyněmi ve prospěch žáků a žákyň a společného profesního růstu:

Hodnotící škála14 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Zvu kolegy a kolegyně (či spolužáky a spolužačky v průběhu studia učitelství) na pozorování své výuky a chodím pozorovat výuku také k nim. Výuku společně reflektujeme, poskytujeme si zpětnou vazbu a vzájemně se inspirujeme. X Podle možností vyučuji v páru (tandemu) s kolegou či kolegyní (či se spolužákem nebo spolužačkou nebo provázejícím učitelem/učitelkou v průběhu studia učitelství) nebo s uvádějícím učitelem/učitelkou. Společně výuku plánujeme, vedeme a vyhodnocujeme. x

Zhodnoťte, jak spolupracujete s rodiči a širší komunitou školy v zájmu žáků a žákyň:

Hodnotící škála15 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Uvědomuji si důležitost komunikace s rodiči či zákonnými zástupci žáka či žákyně. Jsem schopen/schopna využívat komunikační dovednosti tak, aby komunikace probíhala partnersky a aby co nejefektivněji vedla k cíli spolupracovat v zájmu žáků či žákyň. x Zapojuji se (pod vedením provázejícího učitele/ky) do komunikace s rodiči či zákonnými zástupci na podporu rozvoje jejich dětí. X Využívám komunikaci s rodiči či zákonnými zástupci) k seznámení se s rodinným zázemím žáků a žákyň tak, abych mohl/a tuto znalost využít k efektivnímu vzdělávání žáků a žákyň. x

Oblast 6 – Profesní sebepojetí, rozvoj, etika a duševní zdraví

Zhodnoťte úroveň Vaší práce na utváření svého sebepojetí v roli učitele či učitelky a na svém profesním rozvoji.

Hodnotící škála16 /
Posuzovaný parametr
ano ne částečně Vědomě pracuji na utváření svého profesního sebepojetí, tj. formuluji či upravuji svou učitelskou vizi, jakým učitelem chci či nechci být a proč. Svou učitelskou vizi opírám o reflektovanou zkušenost, poznání sebe sama a svých silných i slabých stránek v roli učitele/ky, o odborné poznatky a další zdroje. Vysvětlím přínos své učitelské vize pro učení a rozvoj žáků a žákyň. X Na základě svých rozvojových potřeb a své učitelské vize si stanovuji rozvojové cíle. Systematicky pracuji na jejich naplňování a využívám k tomu široké škály prostředků (např. vzdělávání, odborná literatura, kolegiální spolupráce, rozvojové komunity, mentoring). x

Zhodnoťte úroveň Vaší práce s informacemi a s digitálními nástroji, vedení žáků a žákyň k demokratickým hodnotám a jednám v souladu s profesní etikou učitele.

Témata, do kterých materiál patří