Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




OSE_7

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (29.47 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

– zvolení literatury pro žáky a pro učitele

– vytvoření textů, prezentací, pracovních a záznamových archů/listů

– sestavení časového harmonogramu vyučovací jednotky

– organizace vyučovací hodiny, struktura hodiny

– zvláštní didaktická hlediska – motivace + aktivizace, výchovné možnosti

– příprava na zkoušení; příprava domácích úloh pro procvičení a upevnění učiva

Konkrétní příklad pro výuku v rámci praktické výuky

– Téma hodiny: Hyg. Péče o pacienta

– Vzdělávací cíle: žák objasní význam hygienické péče, žák vysvětlí postupy u zajištění hygienické péče pacienta na lůžku, žák prakticky provede hygienickou péči o pacienta na lůžku, žák definuje pojem proleženina a opruzenina, žák vyjmenuje příčiny proleženin, žák objasní preventivní opatření proleženin

– Metody: výklad, diskuse, praktický nácvik, video

- Formy: hromadná forma výuky

– Pomůcky: počítač, dataprojektor, ochranné rukavice, ochranný oděv, vozík na špinavé prádlo, umyvadla na hodní a dolní polovinu těla, mýdlo, jednorázové žínky, podložní mísa, nádoba na oplach genitálu, masážní emulze, hřeben, kelímek na výplach dutiny ústní, kartáček na zuby, pasta na zuby, emitní miska, glycerinové tyčinky, ručníky, osobní a ložní prádlo, jednorázová podložka

– Časový harmonogram, organizace a struktura hodiny:

  • Příchod učitele a praktikanta, pozdravení, zápis do elektronické třídní knihy, seznámení s tématem a cíli hodiny (5 minut)

  • Výklad nové teorie na téma Hygienická péče o pacienta na lůžku s prezentací a průběžným dotazováním studentů na dané téma (25 minut)

  • Puštění videa na téma Hygienická péče o pacienta na lůžku (8 minut)

  • Zopakování probraného tématu (7 minut)

  • Přestávka (5 minut)

  • Příchod učitele a praktikanta, rozdělení žáků do skupin po třech (5 minut)

  • Příprava pomůcek k hygienické péči o pacienta na lůžku (5 minut)

  • Praktický nácvik hygienické péče o pacienta na lůžku ve skupinkách, prostřídání žáků (30 minut)

  • Shrnutí obou hodin a společné zhodnocení výkonu, reflexe žáků (7 minut)

Témata, do kterých materiál patří