20.Zdr.pr
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Klasifikace ve vyučovacích předmětech s převahou výchovného působení
Stupeň 1 (výborný)
Žák je v činnostech velmi aktivní. Pracuje tvořivě, samostatně, plně využívá své osobní předpoklady a velmi úspěšně je rozvíjí
Jeho projev je esteticky působivý, originální, procítěný, přesný
Osvojené vědomosti, dovednosti a návyky aplikuje tvořivě
Stupeň 2 (chvalitebný)
Žák je v činnostech aktivní, převážně samostatný, využívá své osobní předpoklady, které úspěšně rozvíjí
Jeho projev je esteticky působivý, originální a má jen menší nedostatky
Žák tvořivě aplikuje osvojené vědomosti, dovednosti a návyky. Má zájem o umění, estetiku, tělesnou zdatnost
Stupeň 3 (dobrý)
Žák je v činnostech méně aktivní, tvořivý, samostatný a pohotový. Nevyužívá dostatečně své schopnosti v individuálním a kolektivním projevu
Jeho projev je málo působivý, dopouští sen v něm chyb. Jeho vědomosti a dovednosti mají četnější mezery a při jejich aplikaci potřebuje pomoc učitele
Nemá aktivní zájem o umění, estetiku a tělesnou kulturu
Stupeň 4 (dostatečný)
Žák je v činnostech málo aktivní i tvořivý. Rozvoj jeho schopností a jeho projev jsou málo uspokojivé. Úkoly řeší s častými chybami
Vědomosti a dovednosti aplikuje jen se značnou pomocí učitele - Projevuje velmi malý zájem a snahu
Stupeň 5 (nedostatečný)
Žák je v činnostech převážně pasivní. Rozvoj jeho schopností je neuspokojivý. Jeho projev je většinou chybný a nemá estetickou hodnotu
Minimální osvojené vědomosti nedokáže aplikovat
Neprojevuje zájem o práci
DIDAKTICKÉ ZPRACOVÁNÍ TÉMATU
− Powerpointová prezentace
− Pracovní list, křížovka
− Videa mimořádných událostí