Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




C4_ObcanskeVybaveni_20061206

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.35 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Zařízení zdravotnictví Ministerstvo zdravotnictví. Zdraví pro všechny v 21. století. 
Ministerstvo zdravotnictví. Dlouhodobý program zlepšování zdravotního stavu obyvatelstva 
ČR. Praha: 2002. 
Krajské koncepce, např.: 
Středočeský kraj. Návrh koncepce zdravotnictví ve Středočeském kraji. 2004. 

C.4 - 17 

Zařízení sociální péče a péče o rodiny Ministerstvo práce a sociálních věcí. Koncepce činnosti. 
Dílčí koncepce, např.: Koncepce sociální péče městské části Praha 11 (Jižní město). 

Zařízení ubytování 

Ministerstvo pro místní rozvoj. Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR 2002

−2007. 

Praha: 2002. 
Ministerstvo pro místní rozvoj. Koncepce státní politiky cestovního ruchu. Praha: 2005. 

Zařízení veřejné správy a administrativy Bez centrální rozvojové koncepce. 
 
Rozvojové záměry a koncepce ostatních oborů a druhů zařízení (zařízení maloobchodu, 
zařízení ubytování a veřejného stravování, zařízení výrobních a nevýrobních služeb) 
provozovaných na komerční bázi a dále vybraných zařízení administrativy jsou určovány 
potřebami a požadavky společnosti, možnostmi území a možnostmi a zájmem podnikatelů 
a provozovatelů. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

C.4 - 18 

C.4.3  Principy řešení v územním plánování 

(zásady tvorby, územní nároky, limity, ochrana) 

C.4.3.1 Zařízení školství a výchovy Systém výuky a používané pedagogické metody jsou do značné míry závislé na školské 
soustavě, platné v tom kterém státě. Ve většině vyspělých zemí směřuje vývoj k tomu, aby 
v rámci  předškolní výchovy a povinné školní docházky se dětem a žákům dostalo co 
nejširšího všeobecného a polytechnického vzdělání, které odpovídá soudobému rozvoji vědy 
a techniky a umožní žákům hladký přechod do praktických povolání, nebo postup na další, 
střední a vyšší stupně vzdělání. 
Začlenění do území, návaznost na další funkční složky 

Témata, do kterých materiál patří