IZMP Znalostní management - Trh znalostí, kooperační modely podniků - Semestrální práce
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Čas plynul a manažeři, kteří nejprve směrovali veškerou energii na tvorbu motivačních nástrojů (jestli to do hodiny nepoběží, máte padáka atd.), přesměrovali pozornost na tvorbu omluv a výmluv (opravdu netušíme, co se mohlo stát,….osobně ručíme za to, že …). Ztráty z prostojů se totiž počítali na miliony. Po dvou dnech měření a oprav, pečlivě sledovaných vlastníkem (také už postoupil z fáze motivačních nástrojů do fáze nehrané paniky), se stroj zničehonic umoudřil a začal pracovat. Proč, to nikdo netušil. Harryho kredibilita v tu chvíli dosahovala nebes.“[3]
ZÁVĚR
Každá organizace potřebuje, využívá a poskytuje znalosti. I když si to tyto organizace neuvědomují, používají určitou formu trhu znalostí každý den. Tyto organizace by se měli zamyslet nad svým trhem znalostí a snažit se jej co nejvíce zdokonalit. Díky správně fungujícímu trhu znalostí je organizace schopna uspořit jak drahocenný čas, tak samostatné finance. Trh by měl být hlavně efektivní a měli by ho používat všichni zaměstnanci organizace.
POUŽITÉ ZDROJE
Knižní zdroje
[1] MLÁDKOVÁ, Ludmila Moderní přístupy k managementu Tacitní znalost a jak ji řídit. 1. vydání. Praha: C.H. Beck, 2005 195 s.ISBN 80-7179-310-8
[2] TRNEČEK, Jan. Znalostní podnik ve znalostní společnosti.. .1. vydání Praha: Professional publishing, 2003. 312 s. ISBN 80-86419-35-5
[3] SVEIBY, K. E. Strategy in Knowladge Ekonomy. .Conference Knowladge Management Europe 2002, London, 11.-13.11. 2002.
Elektronické zdroje
[4] Trh znalostí [online]. 2000 [cit. 2011-15-03]. Dostupný z WWW: <http://bpm-tema.blogspot.com/2008/06/trh-znalosti.html>
TRUNEČEK, J. Management znalostí. Praha C. H. Beck, 2004. ISBN 80-7179-884-3↩