Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Jakost v podniku - Otázky ke zkoušce, verze 3 - Tahák

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (124.91 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Poprodejní servis:Poskytování takových služeb, jako je poprodejní servis,
nepatří mezi silné stránky většiny našich firem, což by
mělo být důvodem k znepokojení, neboť na zahraničním
trhu berou zákazníci služby, které jim poskytují, stále více
v úvahu při rozhodování o nákupu. V dnešní době berou
zákazníci služby, které jsou jim poskytovány stále více
v úvahu při rozhodování o nákupu. Jestliže jsou technické
parametry a ceny srovnatelné, dávají zákazníci přednost
výrobkům   firem   známých   svojí   vysokou   úrovní
poskytovaných služeb.
První   příčinou   jsou   rostoucí   požadavky   spotřebitelů.
Konkurence   nepřetržitě   roste.   Druhou   příčinou   je
skutečnost,   že   se   výrobky   stále   více   podobají   a   právě
kvalita služeb poskytovaných výrobcem umožňuje odlišit
jeden výrobek od druhého. 

Politika jakosti:Jde   o   základní   kámen   podnikového   systému   ŘJ.
Vyjadřuje hlavní ideu a zásady, které organizace v oblasti
ŘJ hodlá prosazovat v souladu se svým posláním v tržním
prostředí.   Neexistuje   obecně   platný   koncept   politiky
jakosti   neboť   každý   podnik   je   svým   způsobem
jedinečným   organismem   a   politika   jakosti   musí   toto
specifikum   respektovat   a   navíc   vyjadřovat   i   kreativitu
managementu   podniku.   Jde   o   postupné   zlepšování
jednotlivých funkcí.
Vyhlášení   politiky   jakosti   se   musí   realizovat   veřejně,
neboť   se   s   ní   musí   seznámit   všichni   pracovníci   dané
firmy. Dále musí být s touto politikou jakosti seznámeni
všichni   dodavatelé,   odběratelé,   většina   zákazníků   a
podobně.

Témata, do kterých materiál patří