Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketingová aplikace - Zápočet

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.43 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Six sigma marketing metody – operativní oblast

Operativní oblast se skládá z následujících čtyř procesů, které jsou známy pod zkratkou LMAD:

  • Uvedení (launch) – zavedení nabídky (produktového portfolia) v rámci úvodního období v souladu s kontrolním plánem uvedení produktu na trh

  • Řízení (manage) - procesu stabilizace marketingových aktivit a prodejních aktivit souvisejícími s produktovým portfoliem

  • Přizpůsobení (adapt) – marketingových a prodejních aktivit měnícím se podmínkám na trhu (pružná reakce změny na trhu)

  • Stažení (discontinue) produktu či služby z produktového portfolia na základě

Six sigma marketing

Schéma: požadavky, výstupy, úkoly, nástroje (metody)

V rámci všech tří oblastí (strategické, taktické a operativní) je žádoucí použít následující hierarchické schéma návaznosti klíčových aktivit. Toto schéma umožňuje popsat kdo nese odpovědnost za dokončení příslušné věci ve správný čas.

Brána – název pro určitou sekvenci toku činností v rámci daného procesu

Guerilla Marketing

Guerillový marketing je nekonvenční forma propagace s cílem vzbuzení maximálního zájmu za použití omezeného rozpočtu.

Co dělalo guerilly úspěšnými v boji, byla právě znalost území, na kterém bojovaly, protože zpravidla šlo o jejich domácí teritorium, a samozřejmě chytrost, s jakou dokázaly protivníka překvapit, zaútočit na něj, či jej dokonce i porazit.

Zásady Guerilla marketingu

  • Bojovat pouze na svém území – dobrá znalost prostředí

  • Kontaktovat zákazníky pouze tehdy, kdy je možné jim sdělit něco nového

  • Usnadnit zákazníkům obchodování a spolupráci

  • Zdůrazňovat jedinečnou prodejní nabídku ve všech procesech

  • Být čestný a řídit se etickými normami

  • Rozumět potřebám zákazníka a naplňovat je

  • Jednat konzistentně a předvídatelně

  • Používat přesně cílenou argumentaci

  • Pravidelně sledovat konkurenci

  • Neplýtvat zbytečně zdroji

Guerilla Marketing – chování podniku

  • Nadšení - Lze přenést na zákazníka

  • Velkorysost -Důležité je umění naslouchat, poskytnout dárky po uzavření

  • obchodu, kdy lidé již nic nečekají

  • Rychlost - na telefonát zareagovat okamžitě, na e-mail do 24 hod.

  • Čistota - podnikání je také čisté a upravené Zákazníci hodnotí restaurace mimo jiné i podle čistoty záchodů

  • Příjemná spolupráce – stakeholder přístup

  • Flexibilita – hladká distribuce (dovoz potravin – Tesco)

Guerilla Marketing – marketingová kampaň

  • Nečekaná

  • Šokující

  • Humorná

  • Krátkodobá

  • Levná

Ambush marketing

Ambush můžeme přeložit jako útok nebo přepad ze zálohy, číhání v úkrytu nebo lépe jako léčka, příživnický. Ambush marketing tak můžeme v českém překladu označit jako parazitující marketing. Nejčastěji se vyskytuje tam, kde se podnikající subjekt pomocí reklamy snaží využít nejrůznější akce, aniž by byl jejich oficiální sponzor. Typicky se s takovým jednáním setkáváme u velkých sportovních akcí. Protože ambush marketing parazituje na aktivitách konkurence, řadíme ho mezi ofenzivní a agresivní formy marketingu.

Témata, do kterých materiál patří