Podniková logistika - Teorie - verze1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
59. Globalizace v logistice ............................................................................................................. 24
60. Životní cyklus výrobku .............................................................................................................. 25
61 Výkony logistiky a jejich měření ................................................................................................ 25
62 normativy a nástroje zásobovací politiky ................................................................................... 25
63 Nákupní matketing .................................................................................................................... 26
64. Skladování ............................................................................................................................... 26
65. podmínky rozhodování v systémovém přístupu ....................................................................... 27
66. Indexu úrovně služeb zákazníkům ........................................................................................... 27
67. Ekonomická funkce logistiky .................................................................................................... 27
68. Základní znaky logického přístupu ........................................................................................... 28
69. Logistika -
základní pojmy ........................................................................................................ 28
70. Popište úkoly nákupu, poslání a činnosti ................................................................................. 28
Podmínky použití Campova vztahu ................................................................................................ 29
Graf dle pareto analýzy .................................................................................................................. 29
PRVKY PŘI SYSTÉMOVÉ TEORII ................................................................................................ 30
Okruh Hodnocení a volba dodavatelů ............................................................................................ 30
Okruh zásobování a plánování zásob ............................................................................................ 30
Jaké faktory ovlivňují výše optimálního objednacího množství ...................................................... 30
Z