Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Podniková logistika - Teorie - verze1

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.48 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

fáze - začala se prosazovat v USA po 2. světové válce a nazývala se fyzická distribuce. Jejím 

posláním  je  optimalizace  v oblastech  distribuce,  a  to  dopravních  cest,  dopravních  kanálů  a 
rozmístění skladů (konsignačních, distribučních). Dochází také k projektování dopravních cest.   
2. fáze - uplatnění hlediska produkce, uvnitř průmyslových organizací.  
a)Sortiment  zboží  se  dělí  na  zboží  specifikované  zákazníkem,  typizované  se  specifickými 
zákaznickými požadavky, standardní zboží s variantami, standardní zboží bez variant.  
b)Dochází k individualizaci poptávky a výroby.   
c)Obal má funkci ochrannou, manipulační, marketingovou.  
3. fáze - realizace nutnosti hledisek opatřování. Cílem je uzavřený systém trhu materiálu a zboží. 
Hlediska 

– tok materiálu, výroba bez zásob (JIT), zásoby musí být co nejmenší a i v systému JIT 

by  měla  existovat  pojistná  zásoba  (má  zabránit  vzniku  deficitu  zásoby  následkem  náhodných 
výkyvů  na  vstupu  (opožděné  dodávky,  menší  dodané  množství)  i  na  výstupu  (nadprůměrné 
čerpání položky) 
4.  fáze
  -  Dochází  k respektování  nadpodnikových  hledisek  dodavatelů,  zákazníků  a  nositelů 
služeb – tvorba logistických řetězců v podnikání. 
 
4. Definujte pojem logistiky obecně a z hlediska zastřešující discipliny pro 
optimalizační postupy. Metody pro řízení logistických procesů. - 

Obecně  –  správné  zboží  ve  správný  čas,  ve  správném  množství,  na  správném  místě  za 

přijatelných  nákladů.  Logistika  má  za  úkol  koncipovat  a  vyvíjet  strategii  a  taktiku  pohybu  zboží 

Témata, do kterých materiál patří