Podniková logistika - Teorie - verze1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Začleňte zásobovací logistiku do strategického řízení podniku jako nástroje zásobovací
politiky. ........................................................................................................................................... 10
29.
Popište management zásobování (opatřování) ....................................................................... 11
30.
Vysvětlete zásobovací strategii z nákupního portfolia ............................................................. 11
31.
Vysvětlete postavení nákupních center a jejich složení .......................................................... 11
32.
Popište ekonomická kriteria efektivnosti základních funkcí nákupu ........................................ 12
33.
Porovnejte činnosti klasického nákupního managementu a nákupního marketingového
managementu. Definujte nákupní mix ............................................................................................ 12
34.
Logistické náklady – druhy ...................................................................................................... 13
35.
Dupontovo schéma - rentabilita celkového jmění .................................................................... 13
36.
Náklady na zásoby .................................................................................................................. 13
37.
Systém ukazatelů hodnotících obrat zásob............................................................................. 14
38.
Identifikace zboží. Kód EAN .................................................................................................... 14
39.
Balení zboží-funkce obalů, požadavky na obalovou techniku ................................................. 15
40.
Popište druhy zásob a strukturu zásob v logistickém řetězci .................................................. 15
41.
Popište rozpojovací zásoby a určete jejich velikosti ................................................................ 16
43.
Popište metodu ABC a její praktické použití včetně využití výpočetní techniky pro její realizaci.
....................................................................................................................................................... 16
Základy provedení ABC analýzy .................................................................................................... 17
Popište charakteristické rysy nákupní strategie pro položky skupiny ABC .................................... 17