Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Podniková logistika - Teorie - verze1

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.48 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  osobní kontakty 


 

Musí-li  tržně  orientovaná  podnikatelská  filosofie  proniknout  celou  organizací,  je  nutné  ji 
jednoznačně  převést  do  patřičných  operativních  činností.  To  vede  k  následujícím  základním 
prvkům služeb zákazníkům: 
Dostupnost výrobku (product availability) 
Nejčastěji  se  udává  jako  podíl  objednávek,  které  byly  vyřízeny  ze  zásob.  Například  úroveň 
dodávek 95 % během 24 hodin. 
Dodací lhůta (order lead time) 
Čas, který uplyne mezi okamžikem, kdy zákazník podá objednávku, a okamžikem doručení zboží 
zákazníkovi. 
 
6.       Popište  logistickou  koncepci  z pohledu  současných  funkčních  útvarů, 
které se podílejí na řízení materiálových toků 
nákup
 – požadavky – snaha o velké nákup. dávky, velké zásoby k zabezpečení plynulé výroby a 
obchodu, dodávky v racionálních. jednotkách – minimální manipulace, mít s předstihem informace 
o výrobcích v obchodních plánech 
 sklad 

–  požadavky  –  malý  počet  sklad.  položek,  optimální.  struktura  položek,  stejnoměrné 

intervaly P a V 
 

výroba  –  požadavky  –  malý  počat  vyráběných  druhů  –  malá  frekvence  změn,  výrobní  plán  na 

kratší čas. období, požadavek na jistotu v dodávkách-  
marketing 

–  požadavky  –  vysokou  pohotovost  dodávek,  mnoho  variant  výrobků,  časté  změny 

(inovace), krátké dodací lhůty zákazníkům  
expedice 

–  požadavky  –  zajišťuje  vlastní  cesty  k zákaz.,  velké  dodávky  do  malého  počtu  míst, 

Témata, do kterých materiál patří