Podniková logistika - Teorie - verze1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
8
Výstupní kontrola, balení – uskladnění výrobků – expedice výrobků Doprava hotových
výrobků
Velkoobchod
– příjem zboží – uskladnění zboží – výdej ze skladu
OBĚH Doprava – rozvoz do maloobchodů Maloobchod – příjem – uskladnění –
doplnění do prodej. prostoru, předprodejní příprava – prodej zboží Doprava –
k
zákazníkům
Činnosti:
-
volba nové struktury výrobku, náběh a zavádění nových výrobků, příjem objednávek, výběr
dodavatelů, sestav. plánu automatizace, stanov. velikosti objednávek, výdej ze skladu do výroby,
dodávky hotových výrobků, sestav. plánu opatření je snížení zásob
21. Popište logistický výkon L
OG výkon
LOG slu
žby: dodací lhůty (čas), dod. spolehlivost (dodržení podmínek), flexibilita (reakce na
změnu funkčně přesahující – celní, dispoziční)
LOG náklady: ukazují úspěšnost firmy, zajišťovány uvnitř firmy, zásoby (rozprac., hotové), manipulace, doprava,
systémy (skladovací, výrobní, dopravní)
22. Popište integraci a kooperaci obchodních firem a jednotlivé distribuční
stupně u spotřebního a průmyslového zboží Proces pohybu zboží představuje nejen překonání prostoru mezi výrobou a obchodem, ale
spočívá také v dalších operacích – skladování, manipulace, prodej, organizace, řízení, je s ním
také spojen tok informací.
-