Podniková logistika - Teorie - verze1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
8 
 
Výstupní  kontrola,  balení  –  uskladnění  výrobků  –  expedice  výrobků                    Doprava  hotových 
výrobků 
Velkoobchod 
– příjem zboží – uskladnění zboží – výdej ze skladu
OBĚH     Doprava – rozvoz do maloobchodů                  Maloobchod – příjem – uskladnění – 
doplnění  do  prodej.  prostoru,  předprodejní  příprava  –  prodej  zboží                                Doprava  – 
k 
zákazníkům
Činnosti: 
- 
volba nové struktury výrobku, náběh a zavádění nových výrobků, příjem objednávek, výběr
dodavatelů, sestav. plánu automatizace, stanov. velikosti objednávek, výdej ze skladu do výroby, 
dodávky hotových výrobků, sestav. plánu opatření je snížení zásob 
 
 21.  Popište logistický výkon  L
OG výkon
LOG slu
žby: dodací lhůty (čas), dod. spolehlivost (dodržení podmínek), flexibilita (reakce na
změnu funkčně přesahující – celní, dispoziční) 
LOG  náklady:  ukazují  úspěšnost  firmy,  zajišťovány  uvnitř  firmy,  zásoby  (rozprac.,  hotové), manipulace, doprava, 
systémy (skladovací, výrobní, dopravní)
 
22.  Popište integraci a kooperaci obchodních firem a jednotlivé distribuční 
stupně u spotřebního a průmyslového zboží  Proces  pohybu  zboží  představuje  nejen  překonání  prostoru  mezi  výrobou  a  obchodem,  ale 
spočívá  také  v dalších  operacích  –  skladování,  manipulace,  prodej,  organizace,  řízení,  je  s ním 
také spojen tok informací.  
- 
