Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




ekonomika

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (308.51 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Podniková ekonomika a řízení

slevy,propagační tvorba a tvorba cen výrobkového mixu

Marketingová komunikace-model komunikačního procesu

-postup při správné komunikaci-určení cílových příjemců zpráv,stanovení cílů,sestavení zprávy, volba

kom.kanálu-osobní a neosobní,vypracování celkového rozpočtu a

rozhodnutí o kom.mixu-reklama,osobní prodej a změření výsledků

-komunikační mix-reklama-bilbordy,prospekty,plakáty,letáky,světelná reklama,loga,inzeráty,videokazety

-podpora prodeje-soutěže,hry,loterie,vzorky,přehlídky,ukázky,kupóny,ochutnávky

-public relation-setkání,pozvání a prohlídka firmy,sponzorství,dopisy,přímý styk

-osobní prodej-obchodní nabídky a setkání,veletrhy,výstavy prodejní

-přímý marketing-poštovní zásilky,telemarket,telefonické rozhovory,email a fax

Strategie tlaku(push)-osobní prodej a podpora prodeje

-Strategie tahu(pull)reklama a podpora prodeje

Proces STP cílený marketing-cílený marketing-divergentní strategie(koncentrovaný a diferencovaný)

-segmentace trhu-identifikování a charakter. Odlišných zákaz.skupin ty vyžadují odlišné produkty

-tržní cíle-volba jednoho nebo několika segmentů vhodných pro vstup

-tržní umisťování-specifikování klíč.vlastností produktů a sdělování potencionálním zákazníkům

-proces segmentace trhu-vymezení daného trhu,postižení význam.kritérií,odkrytí a rozvoj segmentu

-hlediska segmentace-spotřebitelské trhy-hledisko geograf,demograf,etnograf,fyziograf,psychograf,chování

-průmyslové trhy-finální užití produktu,běžné nákupní chování,velikost

zákazníka a geografické proměnné

-tržní cílení-hodnocení-velikost a síla,růst,image firem.výrobku,posouzení konkurence

-přístupy-single,specializace výběrová,výrobková,tržní,úpravné pokrytí

-tržní umisťování=positioning-vymezuje místo produktu na trhu,umístění výrobku-způsob jeho vnímání

zákazníky v porovnání s výrobky konkurenčními,3kroky-identifikace odlišnosti,

kritéria pro výběr nejdůlež.odlišností,vypracování plánu strategie

Kupní chování spotřebitele-model kupního chování spotřebitele

faktory ovlivňující kupní chování

-vzory chování nespokoj.zákazníka-počet neuspokojení-vyvolá a nevyvolá následnou činnost

-veřejné akce-hledání nápravy přímo u podnik.subjektu,stížnosti

obchodním a soukromým a vládním organ,právní

formy nápravy-řešení soudní cestou a médii

-soukromé akce-bojkot produktu a značky a podniku,varování okolí

před produktem a značkou

Marketingový informační systím(MIS)-

-proces výzkumu-specifikace problému a stanovení výzkumných cílů,sestavení plánu

výzkumu,sběr informací a analýza,prezentace výsledků

-infor.zdroje-sekundární-již existují

-primární-původní informace teprve shromáždit

Sekundární zdroje dat-vnitřní-sledování činnosti firmy,údaje o vstupech a výstupech a styk se zákazníky

-vnitřní-volně dostupné-statické ročenky,demografie,migrace obyvatel,odborné časopisy a tisk a knihy

Témata, do kterých materiál patří