Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PSYCHOLOGIE

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.1 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Obchodní strategie 

  Přesně stanovený plán, podle kterého se obchodník na trzích řídí 
  Typy: Sledování trendu, Obchodování proti trendu, Prolomení, Momentum 

Marketingový mix 

  je  souhrn  či  spojení  4  základních  marketingových  nástrojů,  které  firma  používá  k 

tomu, aby usilovala o dosažení svých cílů 

  „čtyři  P  marketingu“  -  reprezentuje  strategickou  pozici  produktu  na  trhu  pomocí  

parametrů

Výrobek (Product): uspokojuje potřeby zákazníka. 

Cena (Price): hodnota výrobku pro zákazníka. 

Propagace  (Promotion):  nejviditelnější  část  marketingového  mixu  se  zabývá 
propagací výrobků či služeb. 

Distribuce (Placement): přemístění výrobku od výrobce k zákazníkovi 

 Účinné obchodní metody a techniky 

  způsob, jakým se zboží dostane od výrobce ke konečnému spotřebiteli 

53 

Typy obchodních metod: 
Metoda SPIN 

  metoda z oblasti prodeje a marketingu 
  způsob postupného a stupňovitého kladení otázek v průběhu obchodního jednání se 

zákazníkem 

S- ituační - jsou zjišťovány zákazníkovy potřeby, přání, požadavky 

P-  roblémové  -  upozorňuje  se  na  problém  z předchozí  otázky  a  jeho 
uvědomění si zákazníkem 

I- mplikační - zákazník je vyzván, aby problémovou situaci řešil 

N- elze nekoupit - je představeno řešení (výrobek nebo služba) 

Metoda AIDA 

  AIDA je pojem marketingu 
  prodejní metoda nebo také model postupného působení propagace 
  skládá se ze čtyř fází: 

A - Attention - upoutat pozornost k informacím o produktu 

- Interest - vzbudit zájem o produkt (záměrná a vědomá pozornost) 

- Desire - vzniká touha, zájem, přání a pak rozhodnutí vlastnit produkt 

Témata, do kterých materiál patří