PSYCHOLOGIE
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Hlavními psychologickými prvky jsou vytrvalost, koncentrace, odhodlanost a
cílevědomost
Dodržování obchodní strategie
Vize úspěchu a osobní satisfakce
Nauč se poznat sebe samotného, svoji psychiku, své myšlení, své reakce.
Pozoruj své prožitky, citové a rozumové. Zkoumej svoji vůli. Uvědomuj si své chování.
Psychologické aspekty marketingu, obchodu a managementu Psychologie obchodu
Psychologické aspekty obchodního jednání a prodeje,
Úspěšné obchodní jednání, jeho strategie
Proces vyjednávání, základní principy
Příprava na jednání, průběh obchodního jednání a jeho fáze
Týmová jednání, koordinace, předcházení manipulacím
Marketing
Proces zaměřený na uspokojování potřeb zákazníka (pomocí nástrojů, metod a
technik marketingového výzkumu dochází ke zjištění potřeb a přání zákazníka)
proces zaměřený na zákazníka, který prostupuje všemi činnostmi firmy od zajištění
zdrojů, přes logistiku, výrobu, skladování až po prodej a zajištění poprodejního
servisu.
Management
je umění řízení, působení na určitou soustavu (například společnost) a ovládání její
činnosti.
úzce souvisí s výkonností, schopnostmi, kompetencemi a celkovou strukturou
organizace
Management je postaven na psychologii, tedy co se týče personálních,
marketingových a vzdělávacích aktivit v rámci společnosti.
Typologie klientů, odhalování jejich potřeb Primární charakterové rysy podle Černého
vůdčí typ- touží po moci a chce být vždy první, je zaměřen na cíl a sám se motivuje
podřízený typ- má sklon přenechávat vedení a rozhodování jiným lidem, chce být