386198-Somogyi_Pavel-portfolio_sk_doc_Hofmanna
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
5
2) Vyhlásíme vítěze soutěže o největší kapacitu plic
3) Společně zhodnotíme dnešní den
Hlavní část
Samotná realizace výukových bloků chemie, fyziky, biologie a zeměpisu.
Závěr
Závěrečná zpráva sepsána po vykonání výuky.
Pomůcky pro organizační část výuky:
-
4x papír A2 (reflexe na konci hodiny)
-
samolepící bločky – papírky
-
psací potřeby (ke každému papíru A2)
-
natisknuté rozvrhy
-
pomocný papír na závěrečné zhodnocení
-
barevné papíry (4 barvy) – kartičky na losování
-
neprůhledný pytlíček na losování
-
barevná trička pro studenty jednotlivých oborů
-
odměny pro žáky
6
BIOLOGIE
CÍL POKUSU: Žáci přiřadí názvy svalů k vybraným obrázkům svalů lidského těla.
ZAŘAZENÍ DO RVP: Biologie člověka – anatomie a fyziologie (pohybová soustava)
POMŮCKY: obrázky významných svalů lidského těla, kartičky s názvy svalů
ZNALOSTI: znalost základních svalů v lidském těle
DOVEDNOSTI: přiřazení názvů svalů k obrázkům, vyvození významu svalů pro člověka
KLÍČOVÁ SLOVA: zdvihač hlavy, trapézový sval, deltový sval, velký prsní sval, dvojhlavý sval pažní,
trojhlavý sval pažní, šikmý sval břišní, přímý sval břišní, široký sval zádový, velký sval hýžďový,
dvojhlavý sval stehenní, čtyřhlavý sval stehenní, krejčovský sval, trojhlavý sval lýtkový
PRINCIP:
Žáci obdrží dvě sady kartiček a obrázky svalů lidského těla. K jednotlivým svalům přiřadí jejich názvy.
VLASTNÍ POSTUP:
Žáky rozdělíme na tři skupiny. Každé skupině rozdáme dvě sady kartiček a dva obrázky svalové