10. Prodejni cinnost
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
- odpovědnost z prodlení (nesplnění termínu dodání či zaplacení, v KS jsou sankce)
- odpovědnost za vady (když má dodávka vadu – kvalita, kvantita, právní)
Reklamace
- oznámení druhé straně, že dodávka má vadu
- musí být prokazatelná a bez zbytečného odkladu
- nároky poškozeného:
odstranění vady (náhradní zboží, bezplatná oprava,…)
náhrada škody v Kč
sleva
odstoupení od smlouvy
OBCHODNĚ TECHNICKÉ SLUŽBY
- služby poskytované zákazníkovi navíc (2. vrstva produktu – servis, poradenství, …)
- ovlivňují spokojenost zákazníků
-> cílem je udržet si zákazníka (být lepší než konkurence)
- před prodejem – vystavení zboží, poskytování katalogů, poradenství
- v průběhu prodeje – doprava, zabalení
- po prodeji – instalace, servis: předzáruční a pozáruční, poradenské služby