Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




10. Prodejni cinnost

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (38.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

- odpovědnost z prodlení (nesplnění termínu dodání či zaplacení, v KS jsou sankce)

- odpovědnost za vady (když má dodávka vadu – kvalita, kvantita, právní)

  1. Reklamace

- oznámení druhé straně, že dodávka má vadu

- musí být prokazatelná a bez zbytečného odkladu

- nároky poškozeného:

  • odstranění vady (náhradní zboží, bezplatná oprava,…)

  • náhrada škody v Kč

  • sleva

  • odstoupení od smlouvy

OBCHODNĚ TECHNICKÉ SLUŽBY

- služby poskytované zákazníkovi navíc (2. vrstva produktu – servis, poradenství, …)

- ovlivňují spokojenost zákazníků

-> cílem je udržet si zákazníka (být lepší než konkurence)

- před prodejem – vystavení zboží, poskytování katalogů, poradenství

- v průběhu prodeje – doprava, zabalení

- po prodeji – instalace, servis: předzáruční a pozáruční, poradenské služby

Témata, do kterých materiál patří