8. Úsek housekeeping
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
minibar nebo nápoje 24 hodin denně prostřednictvím Room Service
restaurace s „À la carte“ nabídkou otevřená alespoň 6 dnů v týdnu
zjišťování a vyhodnocování připomínek hostů
5* = produkty osobní péče v lahvičkách, župan na pokoji
internet – PC v pokoji, trezor v pokoji
služba žehlení (navrácení do 1 hodiny), služba čištění obuvi,
concierge, bagážista, dveřník
recepce otevřená 24 hodin, vícejazyčný personál (čeština / alespoň dva světové jazyky)
prostorná hala recepce s místy k sezení a nápojovým servisem, hotelový bar
osobní uvítání každého hosta
minibar a nabídka pokrmů a nápojů prostřednictvím Room Service 24 hodin denně
restaurace s „À la carte“ nabídkou otevřená alespoň 7 dnů v týdnu
kontroly Mystery Guest
Speciální pokoje
pokoje pro VIP hosty
sekretářské pokoje
dámské pokoje
pokoje pro nekuřáky
kancelář v hotelu
knížecí nebo prezidentská suite
tematické pokoje (tzv. boutique pokoje)
dětské pokoje
pokoje pro tělesně postižené
Hotelové služby
organizace úklidových a souvisejících služeb
kompletní péče o pokoje a ubytovací prostory
evidence hotelového prádla
evidence čistících prostředků a materiálu
evidence a analýza nákladů na činnost oddělení
péče o zákazníka, budování zákaznické loajality
průběžná kontrola stavu ubytovacích částí
praní a žehlení hostova osobního prádla
donáška tiskovin
minibar
čistění obuvi apod.
Péče o VIP hosty
nabízíme luxusní apartmá, popřípadě nadstandartní pokoje
před příjezdem hostů pokoj dovybavíme luxusní kosmetikou, dárky, luxusními pery, obrazy, luxusními lůžkovinami