Marketingový výzkum a informace
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
B) KVALITATIVNÍ výzkumná metoda
založeno na psychologické analýze
časově náročný
pomocí osobních rozhovorů
otázky typu: proč, jakým způsobem?
málo respondentů
hlubší vhled do problému
umožňuje lepší porozumění
cíl = řeší názory, motivace, pocity, rozhodování, vnímání
Marketingový informační systém
poskytnutí potřebných informací marketérům
každý subjekt, který je marketingově řízený musí mít MIS
> jde o organizaci toku marketingových informací směrem k marketérům
> poskytnutí potřebných
MIS = zahrnuje pracovníky, zařízení a informační technologie pro sběr, analýzy, vyhodnocování, distribuci aktuálních potřebných informací marketingovým rozhodovatelům
MIS začíná a končí u marketérů:
vymezí si informace z informace z interních ale i externích zdrojů
vymezí si informační potřebu
nakonec MIS ve správné formě distribuují manažerům pro marketingové plánování
- Uživatelé MIS: vedení firmy, obchodní úsek, odbor marketingu