Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Marketingový výzkum a informace

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (41.59 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

B) KVALITATIVNÍ výzkumná metoda

  • založeno na psychologické analýze

  • časově náročný

  • pomocí osobních rozhovorů

  • otázky typu: proč, jakým způsobem?

  • málo respondentů

  • hlubší vhled do problému

  • umožňuje lepší porozumění

  • cíl = řeší názory, motivace, pocity, rozhodování, vnímání

Marketingový informační systém

poskytnutí potřebných informací marketérům

každý subjekt, který je marketingově řízený musí mít MIS

> jde o organizaci toku marketingových informací směrem k marketérům

> poskytnutí potřebných

MIS = zahrnuje pracovníky, zařízení a informační technologie pro sběr, analýzy, vyhodnocování, distribuci aktuálních potřebných informací marketingovým rozhodovatelům

MIS začíná a končí u marketérů:

vymezí si informace z informace z interních ale i externích zdrojů

vymezí si informační potřebu

nakonec MIS ve správné formě distribuují manažerům pro marketingové plánování

- Uživatelé MIS: vedení firmy, obchodní úsek, odbor marketingu

Témata, do kterých materiál patří