Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Vstup maloobchodních firem na zahraniční trh

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (33.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

14. širší výběr zboží o nižší ceny jako důsledek zvýšení konkurence

15. nové pracovní příležitosti

v roce 1991 byla podepsaná Maastrichtská smlouva - uvažuje o zavedení jednotné měny do konce tohoto století

Evropské spotřebitelské trendy:

1. zaměření na zdravý životní styl

2. zaměření na rodinu

3. hledání č4. asu a informací

5. rozvoj odbornosti

6. snaha o evropskost: je to přání být č7. ástí kontinentální kultury

stále ještě existují rozdíly v maloobchodním prostředí v jednotlivých státech

jsou dány: poměrem obyvatel ve městech a na vesnici

: věkovým složením obyvatelstva

: rozdílnými maloobchodními výkony

: rozdílnými prioritami v nákupních zvyklostech

: rozdílným poměrem výdajů na potraviny a na odívání

: různé členění maloobchodu

shrnutí: MO se stává mezinárodní činností a je stále obtížnější určit, kde jeden národní trh

začíná a jiný končí

: maloobchodníci musí však dále reagovat na rozdíly mezi zeměmi, jak

v obchodním, tak ve spotřebitelském prostředí a rychle se jim přizpůsobovat

Témata, do kterých materiál patří