9_Zdravotnicka_prevence
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Záměr projektu
-
Konkretizace představy o smyslu, a provedení projektu a stanovení cílů
-
Při formulaci záměrů je třeba jasně stanovit, o co v projektu půjde
-
Téma souvisí s učivem, přesahuje ale do více předmětů
-
Zpracování plánu
-
Úvodní záměry jsou konkretizovány do jednotlivých kroků
-
Určí se čas a místo provedení, účast žáků, nutné pomůcky – ze samotné podstaty projektu se na této části již podílejí žáci
-
Provedení projektu
-
Postupuje se dle plánu, ale jsou možné a někdy nutné určité korekce
-
Učitel by měl být v pozadí a jen v případě nutnosti pomáhat
-
Vyhodnocení projektu
-
Podílí se na něm učitelé i žáci
-
Projekt je motivem pro žáky sám o sobě
-
Projekt vychází z logiky životní reality
-
Umožňuje vnitřní diferenciaci a přispívá k individualizaci
-
Má mravní dimenzi – vede k odpovědnosti, vnitřní kázni a toleranci
-
Je značně časově náročná na přípravu i provedení
-
Nesleduje systematické vytváření znalostí (což se ukáže ve vědomostních testech)
-
-
Programované vyučování
-
Do výuky jsou vhodně zařazeny výukové programy, výpočetní technika
-
-
Skupinová a kooperativní výuka
-
Skupinová výuka eliminuje nedostatky hromadného frontálního vyučování a to je neschopnost přizpůsobit výuku individuálním potřebám a zájmům jednotlivých žáků
-
Také ale umožňuje věnovat zvýšenou pozornost vzájemné komunikaci a kooperaci žáků
-
Didaktické zpracování tématu
Powerpointová prezentace
Křížovka, pracovní list