Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




9_Zdravotnicka_prevence

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (34.58 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  1. Záměr projektu

    • Konkretizace představy o smyslu, a provedení projektu a stanovení cílů

    • Při formulaci záměrů je třeba jasně stanovit, o co v projektu půjde

    • Téma souvisí s učivem, přesahuje ale do více předmětů

  2. Zpracování plánu

    • Úvodní záměry jsou konkretizovány do jednotlivých kroků

    • Určí se čas a místo provedení, účast žáků, nutné pomůcky – ze samotné podstaty projektu se na této části již podílejí žáci

  3. Provedení projektu

    • Postupuje se dle plánu, ale jsou možné a někdy nutné určité korekce

    • Učitel by měl být v pozadí a jen v případě nutnosti pomáhat

  4. Vyhodnocení projektu

    • Podílí se na něm učitelé i žáci

    • Projekt je motivem pro žáky sám o sobě

    • Projekt vychází z logiky životní reality

    • Umožňuje vnitřní diferenciaci a přispívá k individualizaci

    • Má mravní dimenzi – vede k odpovědnosti, vnitřní kázni a toleranci

    • Je značně časově náročná na přípravu i provedení

    • Nesleduje systematické vytváření znalostí (což se ukáže ve vědomostních testech)

  1. Programované vyučování

    • Do výuky jsou vhodně zařazeny výukové programy, výpočetní technika

  2. Skupinová a kooperativní výuka

    • Skupinová výuka eliminuje nedostatky hromadného frontálního vyučování a to je neschopnost přizpůsobit výuku individuálním potřebám a zájmům jednotlivých žáků

    • Také ale umožňuje věnovat zvýšenou pozornost vzájemné komunikaci a kooperaci žáků

  1. Didaktické zpracování tématu

  • Powerpointová prezentace

  • Křížovka, pracovní list

Témata, do kterých materiál patří