Ose_zbytek_2
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Zásady tvorby ŠVP
Obecné zásady – jak bude ŠVP zpracován, struktura ŠVP, rozbor jednotlivých částí ŠVP
ŠVP obsahuje tyto části:
• úvodní identifikační údaje;
• profil absolventa;
• charakteristiku vzdělávacího programu;
• učební plán;
• přehled rozpracování obsahu vzdělávání v RVP do ŠVP;
• učební osnovy pro všechny předměty uvedené v učebním plánu nebo vzdělávací moduly, popř. i ukázku žákovského projektu na podporu rozvoje klíčových kompetencí;
• popis materiálního a personálního zajištění výuky v daném ŠVP a oboru vzdělání (nikoli obecný popis materiálních podmínek školy);
• charakteristiku spolupráce se sociálními partnery při realizaci daného ŠVP.
Zásady tvorby ŠVP pro večerní, dálkovou a kombinovanou formu vzdělávání
Zásady tvorby ŠVP pro zkrácené studium
Základní podmínky pro uskutečňování vzdělávacího programu
Materiální, personální, organizační, bezpečnosti práce a ochrany zdraví při vzdělávacích činnostech
Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami a žáků nadaných
7. kategorií se SVP
Žáci s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního stavu – tělesně, zrakově, sluchově postižení, s lehkým mentálním postižením, s kombinovanými vadami a žáci se zdravotním oslabením, dlouhodobou nemocí či lehčími zdravotními poruchami vedoucím k poruchám učení
Žáci s vadami řeči
Žáci se specifickými poruchami učení, pozornosti a chování
Žáci z odlišných kulturních a životních podmínek
Žáci jejichž mateřským jazykem není čeština
Žáci nadaní a mimořádně nadaní
Využití RVP ve vzdělávání dospělých
ŠVP
Identifikační údaje – název školy, adresa, jméno ředitele, kontakt, zřizovatel, název ŠVP, kód, forma vzdělávání, platnost dokumentu,
Profil absolventa – uplatnění v praxi, kompetence (klíčové + odborné), způsob ukončení vzdělávání
Charakteristika vzdělávacího programu – celkové pojetí, vzdělávací strategie, metody výuky (slovní, názorně-demonstrační, praktické, ostatní – aktivizující) průřezová témata a jejich naplňování, spolupráce s ostatními partnery školy, organizace výuky – rozvrh zvonění, realizace praktického vyučování, výchovné a vzdělávací strategie – KK + OK – výstupy, začlenění průřezových témat, způsob a kritéria hodnocení žáků, přijímací řízení, charakteristika obsahu formy ZZ nebo profilové části MZ, žáci s SVP, nadaní žáci, realizace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární prevence, způsob ukončení vzdělávání a potvrzení dosaženého vzdělání
Učební plán – týdenní dotace, celkové dotace
Učební osnovy – rozpis jednotlivých předmětů v jednotlivých ročnících – počet vyučovacích hodin za týden, ročník, učivo + výstupy, charakteristika předmětu, obsahové, časové a organizační vymezení předmětu, integrace předmětu, mezipředmětové vztahy, klíčové kompetence, způsob hodnocení, průřezová témata
Zajištění výuky
Charakteristika spolupráce