Otázky Nákladový management 2017
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
analyzovaného podniku, buď snížením nákladů či zvýšením hodnoty funkce výrobku, služby,
procesu apod.
Hodnotová analýza zahrnuje tyto fáze:
0. předpřípravná fáze (vstupní analýza - předběžné "ohledání" problému, stanovení
východisek)1. sestavení projektového týmu (pracovníci z řad firmy klienta pod vedením
externího konzultanta)2. přípravná fáze (nastavení komunikačních kanálů uvnitř projektového
týmu, k zákazníkům i subdodavatelům)3. analytickou fázi (detailní rozpracování vztahů a
příčinných souvislostí vzhledem k přidané hodnotě vůči zákazníkům)
4. tvůrčí fázi (hledání řešení vzhledem k definovaným problémům, vyhodnocování jednotlivých
variant řešení problémů)5. realizační fázi (realizace definovaných opatření)
Obvyklá vstupní fáze analýzy trvá dle rozsahu problému zákazníka od 1 do 3 dnů.
V případě Vašeho zájmu o hodnotovou analýzu či o nezávaznou schůzku, na které byste rádi
získali více informaci o "Value analysis" nás prosím kontaktujte na: jiri.jemelka@jip-pf.cz či na
tel. +420 603 995 052.Výsledkem hodnotové analýzy je odbourání všech činností a nákladů,
které nepřinášejí ve finále přidanou hodnotu zákazníkovi. Konečným výsledkem "value analysis"
je pak tedy zefektivnění činnosti Vaší firmy, produktivita práce i investic, snížení nákladů,
zvýšení ziskovosti. Neboť ve Vašem podniku má smysl vše... vše, co je k užitku především
zákazníkům. Důvěra zákazníků ve Váš podnik a ve Vaše výrobky či služby s vysokou přidanou