Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Psychologie - zkouška - 2. varianta

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (17.63 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

s jevy nebo předměty jinými

  1. Vysvětlete, jak je využívána psychologie (psychické procesy a stavy) v reklamním působení.

Psychologie reklamy se zaměřuje zejména na zkoumání psychických procesů, jež vedou k tomu, co

firmy nejvíce sledují, tj. K nákupnímu chování spotřebitelů.

Důležitou roli hrají vnímání, pozornost, paměť, představování, myšlení, prožívání. při vnímání

reklamy je nejčastěji využívám zrak a sluch.

  1. Uveďte vzorec motivační teorie expektance a vysvětlete jeho součásti.

M = f ( V.E)

M - úroveň motivace

V – valence - subjektivní hodnota výsledku jednání, očekávané uspokojení, k němuž motivované

pracovní jednání povede

E – expektance - očekávání, subjektivní pravděpodobnost, že dané pracovní jednání skutečně povede

k očekávanému výsledku

  1. Na jaké oblasti se zaměřuje vedení lidí (jaké mohou být metody vedení lidí) ?

Autoritativní – zaměřený na výkon, striktně zadává úkoly, pravidelně a často kontroluje

Demokratický – pracovníci participují na vedení i na odpovědnosti, rozhodování je kvalitní, vedoucí

spolupracuje s podřízenými, podřízení jsou aktivně zapojeni

Liberální – nechává pracovníky, aby šli svou vlastní cestou, neovlivňuje chod skupiny, není jasný cíl

a nefunguje kontrola

Témata, do kterých materiál patří