Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!






Portfolio

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3,27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

se snad úplně ze všeho. Celkově se nám ta práce líbila i nelíbila, my bychom ji určitě zkusili předělat. Načíst si další knížky jako třeba medvědy od Kolína, ti jsou také vtipní a blázniví nebo Bob a Bobek s těmi je také sranda, hlavně nejsou tak upovídání jako ti pábitelé. Shrnutí kurzu – Balení kufru Balím si Nebalím si - korektorské značky - automatické texty - myšlenkové mapy - časovou osu - cluster - osnovu - citace, parafráze - abecedář - metoda 5ti vět - argumentace - hypotéza, anotace Zhodnocení jednotlivý kurzů a celého semináře 1. kurz První kurz jsme si vytvořili akrostich, napsali automatický text, zkusili si brainstroming a vypracovali si časovou osu. Tento kurz mě velice bavil, dělali jsme zábavná cvičení, ale také to bylo něco nového. Z těchto technik mě bavilo vše, až na časovou osu. 2. kurz V druhém kurzu jsme vytvářeli myšlenkovou mapu, cluster, abecedář zkusili jsme si techniku pro a proti a napsali jsme si osnovu a hypotézu ke své seminární práci. Tento kurz byl hodně zaměřen přímo na naši seminární práci. Vymýšleli jsme téma naší práce a poté za pomoci zmíněných technik jsme zjišťovali, zda jsme si vybrali správné téma. Tento kurz se mi také líbil, udělali jsme v něm spoustu důležitých věcí k naší práci a přitom hravou formou. Techniky mě bavili všechny, ale pokud budu některé používat, tak určitě myšlenkové mapy a cluster. 3. kurz V třetím kurzu jsme hlavně pracovali s korektorskými značkami. Prvně jsme si řekli, jak se s korektorskými značkami pracuje a poté jsme opravovali seminární práci našeho spolužáka. Další technikou pak byl kolující zápisník. Tento kurz nebyl již tak hravý jako předchozí kurzy, ale byla jsem z něj také nadšená. Korektorské značky mě velice zajímaly a byla jsem ráda, že si s nimi můžu zkusit pracovat. Kolující zápisník mi přišel také jako užitečná technika, kdy nás mohou nápady od jiných lidí postrčit správným směrem. 4. kurz Absence 5. kurz Pátý kurz byl zaměřen na odborný text. Zkusili jsme si přepsat báseň do odborného stylu, napsat si definici a učili jsme se jak správně argumentovat. Tento kurz mě moc nenadchl. Přepis básně byl zajímavý, ale asi na to potřebuji svůj klid a čas, neumím tak rychle něco vytvořit. Argumentace a metoda 5ti vět byla zajímavá, ale nevím, jestli jsem ji správně pochopila. Celkově byl pro mě tento kurz zdlouhavý. 6. kurz V šestém kurzu jsme si vykládali o citacích a opravovali jsme defektní texty. Tento kurz mi byl velkým přínosem. Ujasnila jsem si pravidla v citování literatury a díky opravování chybných citací a defektních textů jsem si uvědomila chyby, které dělám při psaní či citování sama. 7. kurz V posledním kurzu jsme kreslili svou seminární práci, a napsali k ní anotaci a posudek, zahráli si hru, při které jsme museli vysvětlovat odborné výrazy a nakonec jsme si řekli, co si z kurzu odneseme a co ne. Poslední kurz se mi líbil asi ze všech nejmíň. Obrazné zpracování tématu bylo fajn, ale přišlo mi to zbytečné dělat v hodině a hra „Jiná perspektiva“ mě nijak nezaujala. Přínosem bylo určitě psaní anotace a posudku. Shrnutí celého kurzu Na začátku semestru jsem vůbec nevěděla, co od tohoto kurzu čekat. Určitě jsem se dozvěděla o spoustě technik, které mi mohou pomoci při psaní odborné práce. Na druhou stranu je hodně i těch, co nikdy nevyužiji, ale každému vyhovuje něco jiného. Rozhodně si odnesu připomínky k tomu, jak by se mělo co psát, na co si dávat pozor a případně čemu se vyvarovat. Můj celkový postoj k tomuto kurzu je neutrální, určitě ho nezavrhuji, ale ani si nemyslím, že by byl velkým přínosem. Definitivní verze seminární práce MASARYKOVA UNIVERZITA Filozofická fakulta Bohumil Hrabal – Perlička na dně Seminární práce Vypracovala: Bakošová Sabina 3. 1. 2018 Úvod Ve své seminární práci se chci ze začátku zmínit o autorově setkání s největším pábitelem jeho života – strýčkem Pepinem. V rámci dílaPerlička na dně se pak budu věnovat pojmům pábení a pábitel. Na příkladech z knihy chci ukázat, kde se konkrétně tyto pojmy vyskytují a popsat podle jakých znaků je lze poznat.

Témata, do kterých materiál patří