Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!






Portfolio

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Práce je zaměřena na pojmy pábení a pábitel v díle Perlička na dně Bohumila Hrabala. Přijde nám, že je docela rovnoměrně vystavena a zbytečně se v ní neodbíhá k jiným tématům.

K autorovu životu je malé přiblížení pouze z hlediska tématu práce, není zde například popisován jeho život. To by bylo úplně zbytečné, nepotřebujeme o něm vědět tolik informací. Na začátku se píše pouze o postavě strýce Pepina, ten se nám strašně moc líbí, pořád něco dělá, ale na náš vkus je až moc upovídaný, všechno musí komentovat.

Nejhorší na té práci jsou definice těch pábitelů a toho pábení. Vůbec nechápeme, co znamená a určitě nebudeme jediní. Takoví lidé přece nemohou existovat, byli by hodně divní.

No, ale co je na té práci nejlepší? To jsou ty krátké ukázky z knížek. Na těch jsme konečně pochopili, kdo mají být ti pábitelé, a musíme říct, že jsou opravdu divní, ale i zábavní. I když jako kamarádi by nám nevyhovovali, vždyť jsou hrozně upovídání, nešikovní a radují se snad úplně ze všeho.

Celkově se nám ta práce líbila i nelíbila, my bychom ji určitě zkusili předělat. Načíst si další knížky jako třeba medvědy od Kolína, ti jsou také vtipní a blázniví nebo Bob a Bobek s těmi je také sranda, hlavně nejsou tak upovídání jako ti pábitelé.

Shrnutí kurzu – Balení kufru

Balím si Nebalím si

- korektorské značky - automatické texty

- myšlenkové mapy - časovou osu

- cluster - osnovu

- citace, parafráze - abecedář

- metoda 5ti vět

- argumentace

- hypotéza, anotace

Zhodnocení jednotlivý kurzů a celého semináře

1. kurz

První kurz jsme si vytvořili akrostich, napsali automatický text, zkusili si brainstroming a vypracovali si časovou osu. Tento kurz mě velice bavil, dělali jsme zábavná cvičení, ale také to bylo něco nového. Z těchto technik mě bavilo vše, až na časovou osu.

2. kurz

V druhém kurzu jsme vytvářeli myšlenkovou mapu, cluster, abecedář zkusili jsme si techniku pro a proti a napsali jsme si osnovu a hypotézu ke své seminární práci. Tento kurz byl hodně zaměřen přímo na naši seminární práci. Vymýšleli jsme téma naší práce a poté za pomoci zmíněných technik jsme zjišťovali, zda jsme si vybrali správné téma. Tento kurz se mi také líbil, udělali jsme v něm spoustu důležitých věcí k naší práci a přitom hravou formou. Techniky mě bavili všechny, ale pokud budu některé používat, tak určitě myšlenkové mapy a cluster.

3. kurz

V třetím kurzu jsme hlavně pracovali s korektorskými značkami. Prvně jsme si řekli, jak se s korektorskými značkami pracuje a poté jsme opravovali seminární práci našeho spolužáka. Další technikou pak byl kolující zápisník. Tento kurz nebyl již tak hravý jako předchozí kurzy, ale byla jsem z něj také nadšená. Korektorské značky mě velice zajímaly a byla jsem ráda, že si s nimi můžu zkusit pracovat. Kolující zápisník mi přišel také jako užitečná technika, kdy nás mohou nápady od jiných lidí postrčit správným směrem.

Témata, do kterých materiál patří