Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Seminární práce - ZS-LS 2017-18

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (2.56 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Cílem této knihy je rozvíjet osobnost žáka.

  • Way, B. (1996). Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací. Praha: ISV nakladatelství.

  • UVEDENÍ DO SYSTÉMU ŠKOLNÍ DRAMATIKY – DRAMATICKÁ VÝCHOVA PRO UČITELE OBECNÉ, ZÁKLADNÍ A NÁRODNÍ ŠKOLY

    1. Je to metodická příručka pro učitele a jejím cílem je rozvoj osobnosti žáka.

    2. Je využitelná jak pro děti 1. stupně, tak její prvky můžeme využít i na 2. stupni ZŠ či v dramatickém kroužku.

    3. Bláhová, K.Vacek, P. (Ed.). (1996). Uvedení do systému školní dramatiky: Dramatická výchova pro učitele obecné, základní a národní školy (83 s). Praha: IPOS.

  • VYUČOVÁNÍ DRAMATU – HLAVA PLNÁ NÁPADŮ

    1. Kniha se zabývá všemi oblastmi, se kterými se učitel dramatické výchovy opravdu dennodenně setkává v praxi.

    2. Kniha je velmi oblíbená v anglosaských zemích.

    3. Saxton, J., & Morgan, N. (2001). Vyučování dramatu: Hlava plná nápadů (250s.). Praha: Sdružení pro tvořivou dramatiku.

  • CESTA SOUČASNÉ ŠKOLY KE ŠKOLE TVOŘIVÉ

    1. V knize najdeme realizované lekce dramatické výchovy, projekty a divadelní představení.

    2. Pavlovská, M. (2002). Cesta současné školy ke škole tvořivé: výchozí teorie k závěrečným pracím frekventantŧ kursu a záznam realizovaných lekcí dramatické výchovy, projektŧ a divadelních představení(210s.). Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně.

  • ANALÝZA STRUKTUROVANÉ DRAMATICKÉ HRY V KONTEXTU DRAMATICKÉ VÝCHOVY

    1. Práce je zaměřena na sledování shod a rozdílů mezi dětmi, které jsou seznámeny s dramatickou výchovou.

    2. Svozilová, D. (2005). Analýza strukturované dramatické hry v kontextu dramatické výchovy (192s.). Brno: JAMU Brno.

  • TEORIE A PRAXE PROJEKTOCÉ VÝCHOVY

    1. Kniha je zaměřena na profesní přípravu budoucích učitelů 1. stupně ZŠ.

    2. Najdeme zde příklady projektů realizovaných PdF MU Brno.

    3. Poslední kapitoly jsou zaměřeny na mapování učitelova pojetí projektové výuky a zkušenosti studentů s projektovou výchovou.

    4. Kratochvílová, J. (2009). Teorie a praxe projektové výuky (160s.). Brno: MU Brno.

  • Návštěva divadelního představení

    Henrik Ibsen – Divoká kachna

    • Datum: 10.11.2017

    • Název představení: Divoká kachna

    • Autor: Henrik Ibsen

    • Délka představení: 18:30-20:55

    • Název divadla: Komorní scéna Aréna, Ostrava

    • Vlastní názor na představení:

    Představení bylo velmi kvalitně zpracováno. Líbily se mi především kulisy a kostýmy herců. Příjemným detailem na kostýmech bylo to, že Gina měla zelenou zástěru a zelené papuče a její manžel měl hořčicové kalhoty a hořčicové papuče.

    Velkým plusem pro mě bylo to, že celé představení bylo zpracováno modernější formou. Scénárista do představení velmi vtipně zakomponoval např. máslo či jiné soudobé „problémy“.

    Na začátku představení mě velmi rušil zvuk z předsálí (i když byl součástí divadelní hry). Byl tam velký hluk a v určitých pasážích jsem hercům špatně rozuměla. Poté se již tato situace neopakovala a zvukové efekty velmi příjemně doprovázely celé představení.

    Témata, do kterých materiál patří