Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




23.Promotion mix v CR, daňová evidence

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (30.59 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Public relations – vytváření dobrých vztahů s veřejností, koordinace politiky podniku se zájmy veřejností

Důležití jsou vlastní zaměstnanci = nejlevnější reklama,když jsou spokojeni - působí pozitivně na veřejnost

Human relations – dobré klima v podniku mezi zaměstnanci navzájem a mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem

Nástroje publicity:

  • Informace pozitivního charakteru z hlediska firmy pro média

  • Tiskový mluvčí – informuje sdělovací prostředkyo situaci ve firmě

  • Tiskové materiály – výroční zprávy, brožury,letáčky, podnikové časopisy a noviny

  • Exkurze

  • Dny otevřených dveří

  • Sponzorské akce

  • Firemní logo, uniformy, nápisy

Osobní prodej

= forma osobní komunikace s jedním nebo více zákazníky

Cíl: dosažení prodeje výrobku nebo služby

  • Přímá komunikace mezi dvěma lidmi, tváří v tvář

  • Vyvolává specifické nároky na pracovníky, kteří osobní prodej uskutečňují (obchodní zástupce a prodejce)

Tito pracovníci mají tři funkce:

  1. Ovlivňují kupujícího v procesu rozhodování ozakoupení výrobku

  2. Zprostředkovávají informace o výrobku

  3. Poskytují servis (dodání výrobku, doplňující služby spojené s prodejem výrobku, zaškolení kupujícího)

Mezi základní kvality úspěšného prodejce patří schopnost empatie, tj. vcítění se do duševních stavů, pocitů a myšlenkových pochodů zákazníka.

Proces osobního prodeje:

  1. Průzkum – aktivita, při které prodejce hledá vhodné tipy a vytváří seznam potenciálních kupujících = osoby nebo firmy, které by pravděpodobně mohly mít zájem o výrobek

  2. Kontakt – dříve než je zákazník kontaktován, měl by se prodejce snažit zjistit co nejvíce informací o podniku (jeho potřebách, kdo je odpovědný za nákup, kdo o něm rozhoduje)

  • První kontakt – úvodní dopis, telefonát – cílem je domluvení schůzky

  • Úvodní schůzka – velmi důležitá, prodejce musí vzbudit pozornost potenciálního zákazníka, vyvolat jeho zvědavost a vytvořit pozitivní vztah

    1. Prezentace – potřební informace o výrobku, popisujevlastnosti výrobku a použití, praktické předvedení, prospekty, video, vzorky

    2. Řešení připomínek – pozitivní přístup, profesionální odpovědi, které uspokojí zákazníka

    3. Závěr – okamžik, kdy zákazník souhlasí s koupí výrobku

    4. Další kontakt – je naprosto nezbytný pro plné uspokojení zákazníka a případný budoucí prodej

Maturitní otázka č. 23

B

(Daňová evidence)

Daňová evidence:

  • vedou ji FO, které nejsou účetní jednotkou a dosahují příjmy z podnikání a z jiné samostatně výdělečné činnosti

  • upravuje ji zákon o dani z příjmu č. 586/1991 Sb.

  • slouží ke zjištění základu daně z příjmů

Fyzická osoba se stane účetní jednotkou a nemůže vést daňovou evidenci, ale účetnictví v těchto případech:

  • 1. pokud její obrat za bezprostředně předcházející kalendářní rok přesáhl částku 30 miliónů korun

  • 2. pokud se rozhodla dobrovolně vést účetnictví

  • 3. pokud je zapsaná v obchodním rejstříku

Témata, do kterých materiál patří