Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




MO 1AB-CR a jeho vývoj, význam, dělení a systém řízením+Kultovní úloha vody ve Wellness

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (100.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Pojistná smlouva musí být sjednána tak, aby se pojištění vztahovalo na veškeré zájezdy prodávané v době platnosti pojistné smlouvy (i na ty, které budou realizovány až po jejím zániku), ledaže cestovní kancelář uzavře smlouvu novou.

Pojišťovna předá CK kromě pojistky rovněž doklady určené zákazníkům, které musí obsahovat informace o uzavřeném pojištění, označení pojišťovny, pojistné podmínky a způsob oznámení pojistné události. CK je povinna předat tento doklad zákazníkovi spolu s pojistnou smlouvou.

Cestovní smlouva (občanský zákoník)

Cestovní smlouvou se provozovatel CK zavazuje, že zákazníkovi poskytne zájezd a zákazník se zavazuje, že zaplatí smluvenou cenu. Návrh cestovní smlouvy předkládá CK zákazníkovi. Jedno vyhotovení cestovní smlouvy je po jejím uzavření CK povinna předat zákazníkovi. Spolu s cestovní smlouvou je CK povinna předat zákazníkovi doklad o pojištění vystavený pojišťovnou.

Cestovní smlouva musí být písemná a musí obsahovat:

  • označení smluvních stran

  • vymezení zájezdu, zejména termín jeho zahájení a ukončení, uvedení všech poskytovaných služeb CR, které jsou zahrnuty v ceně zájezdu, místo a dobu jejich trvání, vymezení zájezdu může být nahrazeno odkazem na číslo zájezdu nebo jiné označení v katalogu jen v případě, že katalog obsahuje všechny informace a byl zákazníkovi předán

  • cenu zájezdu, včetně časového rozvrhu plateb a výši zálohy

  • způsob, jakým má zákazník uplatnit své nároky plynoucí z porušení povinností CK

  • výši odstupného, které je povinen zákazník uhradit při odstoupení od smlouvy

  • jsou-li součástí zájezdu i další platby za služby, jejichž cena není zahrnuta v ceně zájezdu, údaje o počtu a výši těchto dalších plateb

  • je-li součástí zájezdu ubytování, jeho polohu, kategorii, stupeň, vybavenosti a hlavní charakteristické znaky

  • je-li součástí zájezdu doprava, druh, charakteristiku a kategorii dopravního prostředku, údaje o trase cesty

  • je-li součástí zájezdu stravování, jeho způsob a rozsah

  • je-li realizace zájezdu podmíněna dosažením minimálního počtu zákazníků,

  • výslovné uvedení této skutečnosti a současně lhůtu, ve které nejpozději musí CK zákazníka písemně informovat o zrušení zájezdu z důvodu nedosažení minimálního počtu zákazníků.

  • jsou-li důvody, pro stanovení podmínek, které musí účastník zájezdu splňovat, uvedení těchto podmínek a lhůtu, ve které může zákazník oznámit, že se zájezdu místo něho zúčastní jiná osoba, pokud jsou důvody pro její stanovení.

V cestovní smlouvě lze dohodnout, že CK je oprávněna jednostranným úkonem zvýšit cenu zájezdu, jestliže je zároveň přesně stanoven způsob výpočtu zvýšení ceny. Cena zájezdu uvedená v cestovní smlouvě však nesmí být jednostranně zvýšena během 20 dnů před zahájením zájezdu.

Témata, do kterých materiál patří