Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




MO 1AB-CR a jeho vývoj, význam, dělení a systém řízením+Kultovní úloha vody ve Wellness

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (100.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

-CK je povinna označit provozovnu, propagační a jiné materiály určené zákazníkovi slovy CK,

pokud toto označení neobsahuje již obchodní firma.

-CK je povinna po celou dobu své podnikatelské činnosti mít uzavřenu pojistnou

smlouvu pro případ úpadku

-CK je povinna předložit před uzavřením cestovní smlouvy zájemci na jeho žádost

k nahlédnutí doklad o pojištění záruky pro případ úpadku CK

-CK nesmí zprostředkovávat prodej zájezdu pro subjekt, který není CK

-CK je povinna při zprostředkování prodeje zájezdu pro jinou CK dodržovat zásady

uvedené v odstavcích b) – f) činnosti CA

Cestovní agentura – zprostředkovatel zájezdu, provozovatel CA je podnikatel, který je oprávněn na základě ohlášení volné živnosti provozovat činnost určeného rozsahu:

a)provozovat činnost uvedenou v odstavcích b), c), d) činnosti CK

CA nesmí zprostředkovat prodej zájezdů pro subjekt, který není CK.

V rámci živnosti může CA prodávat věci související s CR, zejména vstupenky, mapy, upomínkové předměty apod.

CA je povinna označit provozovnu, propagační a jiné materiály určené zákazníkovi slovy „cestovní agentura“, pokud toto označení neobsahuje již obchodní firma.

Cestovní agentura je dále povinna:

b)v propagačních, nabídkových a jiných materiálech (i elektronických) vždy

informovat, pro kterou CK je prodej zájezdu zprostředkován

c)před uzavřením cestovní smlouvy předložit klientovi na jeho žádost k nahlédnutí

doklad o pojištění záruky pro případ úpadku CK, pro kterou zprostředkovává

prodej zájezdu

d)před zahájením zprostředkování prodeje zájezdů pro CK usazenou na území

jiného státu bezodkladně informovat o této skutečnosti MMR ČR a to včetně údajů

o rozsahu pojištění či zajištění záruky pro případ úpadku CK

e)při zprostředkování prodeje zájezdu pro CK usazenou na území jiného státu

předložit zájemci na jeho žádost k nahlédnutí opis oprávnění k provozování CK

včetně jeho úředně ověřeného překladu a informovat zájemce o rozsahu pojit či

zajištění záruky pro případ úpadku CK

f)při zprostředkování prodeje zájezdů prostřednictvím komunikace na dálku poskytnout

zájemci s dostatečným předstihem pravdivé, úplné, srozumitelné a

řádné informace o všech skutečnostech, které jsou jí známy a mohou mít vliv na

rozhodnutí zájemce o koupi zájezdu

Pojištění pro případ úpadku cestovní kanceláře

je CK povinna si sjednat z důvodu poskytnutí záruky na jejímž základě vzniká zákazníkovi pojištěnému CK právo na plnění v případech, kdy CK z důvodu insolvence způsobené úpadkem

  1. neposkytne zákazníkovi dopravu z místa pobytu v zahraničí do České republiky, pokud je tato doprava součástí zájezdu

  2. nevrátí zákazníkovi zaplacenou zálohu nebo cenu zájezdu v případě, že se zájezd neuskuteční

  3. nevrátí zákazníkovi rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu, v případě, že se zájezd uskutečnil pouze zčásti

Témata, do kterých materiál patří