Didaktika-odbornych-predmetu-st__tnice-2019
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Pokud jde pouze o funkce (školního) hodnocení, pak Slavík (1999) vymezuje s ohledem na trojici psychických dimenzí, cit, rozum, vůle, tři jeho základní funkce, a to motivační, poznávací a konativní. Motivační funkce vyjadřuje skutečnost, že hodnocení vede člověka k tomu, že něco přijímá a něco odmítá, k něčemu se staví lhostejně. Týká se citů a prožitků člověka, který hodnotí nebo který je hodnocen. Poznávací funkce vyjadřuje, že hodnocení umožňuje, aby člověk pronikal k významu, smyslu a důležitosti toho, co jej ve světě obklopuje. Konativní funkce vyjadřuje, že hodnocení směřuje k aktivnímu působení na skutečnost, k jejím změnám v souladu s hodnotami, které člověk uznává.
27. Podmínky bezpečnosti práce a ochrany zdraví při vzdělávacích činnostech na SOŠ.
28. Vzdělávání dospělých na středních odborných školách. Další vzdělávání a rekvalifikace.
29. Závěrečné a maturitní zkoušky ve středoškolském odborném vzdělávání