Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Didaktika-odbornych-predmetu-st__tnice-2019

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (441 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Pokud jde pouze o funkce (školního) hodnocení, pak Slavík (1999) vymezuje s ohledem na trojici psychických dimenzí, cit, rozum, vůle, tři jeho základní funkce, a to motivační, poznávací a konativní. Motivační funkce vyjadřuje skutečnost, že hodnocení vede člověka k tomu, že něco přijímá a něco odmítá, k něčemu se staví lhostejně. Týká se citů a prožitků člověka, který hodnotí nebo který je hodnocen. Poznávací funkce vyjadřuje, že hodnocení umožňuje, aby člověk pronikal k významu, smyslu a důležitosti toho, co jej ve světě obklopuje. Konativní funkce vyjadřuje, že hodnocení směřuje k aktivnímu působení na skutečnost, k jejím změnám v souladu s hodnotami, které člověk uznává.

27. Podmínky bezpečnosti práce a ochrany zdraví při vzdělávacích činnostech na SOŠ.

28. Vzdělávání dospělých na středních odborných školách. Další vzdělávání a rekvalifikace.

29. Závěrečné a maturitní zkoušky ve středoškolském odborném vzdělávání

Témata, do kterých materiál patří