RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
technika, funkce, ovládání a užití, ochrana, údržba, bezpečnost a ekonomika provozu, nebezpečí 
úrazu elektrickým proudem 
PŘÍPRAVA POKRMŮ Očekávané výstupy žák 
ČSP-9-5-01  používá základní kuchyňský inventář a bezpečně obsluhuje základní 
spotřebiče
ČSP-9-5-02  připraví jednoduché pokrmy v souladu se zásadami zdravé výživy 
ČSP-9-5-03  dodržuje základní principy stolování, společenského chování a obsluhy 
u stolu ve společnosti
ČSP-9-5-04 dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce; poskytne první pomoc při
úrazech v kuchyni
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
ČSP-9-5-01  používá základní kuchyňský inventář a bezpečně obsluhuje základní spotřebiče 
ČSP-9-5-02p  připraví jednoduché pokrmy podle daných postupů v souladu se zásadami 
zdravé výživy
ČSP-9-5-03p  dodržuje základní principy stolování a obsluhy u stolu  
ČSP-9-5-04  dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce; poskytne první pomoc při 
úrazech v kuchyni
Učivo   kuchyně – základní vybavení, udržování pořádku a čistoty, bezpečnost a hygiena provozu 
  potraviny – výběr, nákup, skladování, skupiny potravin, sestavování jídelníčku 
  příprava  pokrmů  –  úprava  pokrmů  za  studena,  základní  způsoby  tepelné  úpravy,  základní 
postupy při přípravě pokrmů a nápojů
 úprava stolu a stolování – jednoduché prostírání, obsluha a chování u stolu, slavnostní stolování
v rodině, zdobné prvky a květiny na stole
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
110
Učivo
  základní laboratorní postupy a metody  
  základní laboratorní přístroje, zařízení a pomůcky 
 
VYUŽITÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ Očekávané výstupy žák 
ČSP-9-7-01  ovládá základní funkce digitální techniky; diagnostikuje a odstraňuje 
základní problémy při provozu digitální techniky
