RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
technika, funkce, ovládání a užití, ochrana, údržba, bezpečnost a ekonomika provozu, nebezpečí
úrazu elektrickým proudem
PŘÍPRAVA POKRMŮ Očekávané výstupy žák
ČSP-9-5-01 používá základní kuchyňský inventář a bezpečně obsluhuje základní
spotřebiče
ČSP-9-5-02 připraví jednoduché pokrmy v souladu se zásadami zdravé výživy
ČSP-9-5-03 dodržuje základní principy stolování, společenského chování a obsluhy
u stolu ve společnosti
ČSP-9-5-04 dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce; poskytne první pomoc při
úrazech v kuchyni
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
ČSP-9-5-01 používá základní kuchyňský inventář a bezpečně obsluhuje základní spotřebiče
ČSP-9-5-02p připraví jednoduché pokrmy podle daných postupů v souladu se zásadami
zdravé výživy
ČSP-9-5-03p dodržuje základní principy stolování a obsluhy u stolu
ČSP-9-5-04 dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce; poskytne první pomoc při
úrazech v kuchyni
Učivo kuchyně – základní vybavení, udržování pořádku a čistoty, bezpečnost a hygiena provozu
potraviny – výběr, nákup, skladování, skupiny potravin, sestavování jídelníčku
příprava pokrmů – úprava pokrmů za studena, základní způsoby tepelné úpravy, základní
postupy při přípravě pokrmů a nápojů
úprava stolu a stolování – jednoduché prostírání, obsluha a chování u stolu, slavnostní stolování
v rodině, zdobné prvky a květiny na stole
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
110
Učivo
základní laboratorní postupy a metody
základní laboratorní přístroje, zařízení a pomůcky
VYUŽITÍ DIGITÁLNÍCH TECHNOLOGIÍ Očekávané výstupy žák
ČSP-9-7-01 ovládá základní funkce digitální techniky; diagnostikuje a odstraňuje
základní problémy při provozu digitální techniky