RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
a vhodnými způsoby učení, s návazností povinného a nepovinného vzdělávání;
optimální režim života školy v souladu s věkovými potřebami žáků a jejich bezpečností (režim
odpočinku, pohybový režim, stravovací a pitný režim, dodržování hygieny, zájmová činnost,
mimořádné situace).
Podmínky spolupráce školy a zákonných zástupců žáků:
funkční a neustále aktualizovaný systém informací směrem k žákům, k učitelům, k vedení školy,
k zákonným zástupcům žáků, partnerům školy a mezi jednotlivými aktéry vzdělávání navzájem;
setkávání se zákonnými zástupci žáků a jinou veřejností (např. školskou radou) – seznamování se
záměry školy, s cíli, způsoby výuky, hodnocením žáků, s pravidly života školy, vzájemné hledání
řešení problémů žáků týkajících se jejich výchovy a vzdělávání;
vzdělávací strategie otevřená vůči zákonným zástupcům žáků;
prostor pro vznik a fungování samosprávného orgánu zákonných zástupců žáků;
prostor pro setkávání učitelů se zákonnými zástupci žáků;
školní poradenství pro zákonné zástupce žáků ve výchovných otázkách, otázkách učení žáků,
včetně problematiky podpůrných opatření;
informace o jednotlivých žácích potřebné pro individuální formy vzdělávání;
možnost účasti zákonných zástupců žáků ve výuce a na výchovných a vzdělávacích činnostech
organizovaných školou;
vytváření společenských vztahů školy a veřejnosti.
Za zcela nezbytné materiální a prostorové podmínky je třeba považovat: kmenovou učebnu pro každou třídu vybavenou funkčním zařízením;
speciální učebny a prostory nebo kmenové učebny upravené pro speciální výuku: