RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
důsledně z principu nejlepšího zájmu žáka.
V ŠVP škola stanoví:
pravidla a průběh tvorby, realizace a vyhodnocování PLPP nadaného a mimořádně nadaného žáka;
pravidla a průběh tvorby, realizace a vyhodnocování IVP38 mimořádně nadaného žáka.
V ŠVP může škola případně stanovit:
zodpovědné osoby a jejich role v systému péče o nadané a mimořádně nadané žáky;
pravidla pro zapojení dalších subjektů do systému péče o nadané a mimořádně nadané žáky školy
(zájmové organizace, vzdělávací instituce, sponzoři atd.);
specifikace provádění podpůrných opatření a úprav vzdělávacího procesu nadaných a mimořádně
nadaných žáků jakými jsou například:
předčasný nástup dítěte ke školní docházce;
vzdělávání skupiny mimořádně nadaných žáků v jednom či více vyučovacích předmětech;
specializované třídy pro vzdělávání mimořádně nadaných žáků;
účast žáka na výuce jednoho nebo více vyučovacích předmětů ve vyšších ročnících školy nebo
v jiné škole;
občasné (dočasné) vytváření skupin pro vybrané předměty s otevřenou možností volby na
straně žáka;
obohacování vzdělávacího obsahu;
zadávání specifických úkolů, projektů;
příprava a účast na soutěžích včetně celostátních a mezinárodních kol;
nabídka volitelných vyučovacích předmětů, nepovinných předmětů a zájmových aktivit.
36 § 27, odst. 2 vyhlášky č. 27/2016 Sb.
37 Příloha č. 1 k vyhlášce č. 27/2016 Sb.
38 § 28 vyhlášky č. 27/2016 Sb.
Část D
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
149
10 Materiální, personální, hygienické, organizační a jiné