RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
a při stanovování obsahu, forem i metod výuky;
všechna stanovená podpůrná opatření31 při vzdělávání žáků;
při vzdělávání žáka, který nemůže vnímat řeč sluchem, jako součást podpůrných opatření
vzdělávání v komunikačním systému, který odpovídá jeho potřebám a s jehož užíváním má
zkušenost32;
při vzdělávání žáka, který při komunikaci využívá prostředky alternativní nebo augmentativní
komunikace, jako součást podpůrných opatření vzdělávání v komunikačním systému, který
odpovídá jeho vzdělávacím potřebám33;
v odůvodněných případech odlišnou délku vyučovacích hodin pro žáky se speciálními
vzdělávacími potřebami nebo dělení a spojování vyučovacích hodin 34;
pro žáky uvedené v § 16 odst. 9 školského zákona případné prodloužení základního vzdělávání na
deset ročníků35;
formativní hodnocení vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami;
spolupráci se zákonnými zástupci žáka, školskými poradenskými zařízeními a odbornými
pracovníky školního poradenského pracoviště, v případě potřeby spolupráci s odborníky mimo
oblast školství (zejména při tvorbě IVP);
spolupráci s ostatními školami.
31 § 16 odst. 2 školského zákona.
32 § 16 odst. 7 školského zákona.
33 § 16 odst. 8 školského zákona.
34 § 26 odst. 1 školského zákona.
35 § 46 odst. 3 školského zákona.