RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vzdělávání a rozvíjet klíčové kompetence žáků
k posílení časové dotace jednotlivých vzdělávacích oblastí a vzdělávacích oborů nad rámec
vymezené minimální časové dotace
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
144
k vytváření časové dotace pro realizaci dalších povinných vzdělávacích obsahů dotvářejících
zaměření školy
k realizaci průřezových témat
k realizaci doplňujících vzdělávacích oborů, pokud budou v ŠVP zařazeny jako povinný či
volitelný obsah
k posílení časové dotace TV zpravidla ve dvou po sobě následujících ročnících 1. stupně, kde
probíhá výuka plavání
k výuce vzdělávacích obsahů podporujících vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími
potřebami (např. v rámci předmětů speciálně pedagogické péče)
Část D
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
145
Část D
8
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Žákem se speciálními vzdělávacími potřebami je žák, který k naplnění svých vzdělávacích
možností nebo k uplatnění a užívání svých práv na rovnoprávném základě s ostatními potřebuje
poskytnutí podpůrných opatření21. Tito žáci mají právo na bezplatné poskytování podpůrných opatření
z výčtu uvedeného v § 16 školského zákona. Podpůrná opatření realizuje škola a školské zařízení.
Podpůrná opatření se podle organizační, pedagogické a finanční náročnosti člení do pěti