RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
prostory pro společné stravování k tomuto účelu náležitě vybavené a respektující hygienické
normy a věkové zvláštnosti žáků;
prostory určené k ošetření úrazu a ke krátkodobému pobytu zraněného, popřípadě k poskytnutí
další pomoci při zdravotních problémech;
Část D
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
150
prostory (pracovny) pro další pedagogické (ředitel, zástupce ředitele) a nepedagogické pracovníky
školy (hospodářka, správce sítě aj.), vybavené účelným zařízením;
učebnice, didaktické pomůcky, informační a komunikační technika a další potřeby a pomůcky
(např. pomůcky pro tělesnou výchovu, pracovní vyučování, hudební a výtvarnou výchovu)
umožňující efektivní vyučování a podporující aktivitu a tvořivost žáků;
speciální učebnice, kompenzační a jiné pomůcky, které jsou nezbytné pro vzdělávání žáků se
speciálními vzdělávacími potřebami, žáků nadaných a mimořádně nadaných;
další pomocné prostory pro zajištění chodu školy (sklady, prostory pro třídění odpadu aj.);
prostory pro školní poradenské pracoviště.
Podmínky pro hygienické a bezpečné vzdělávání a život školy:
vhodná struktura pracovního a odpočinkového režimu žáků a učitelů s dostatkem relaxace
a aktivního pohybu;
vhodný režim vyučování respektující hygienu učení a věk žáků;
vhodný stravovací a pitný režim (podle věkových a individuálních potřeb žáků);
zdravé prostředí učeben a ostatních prostorů školy – podle platných norem (odpovídající světlo,