18) Reformní pedagogika
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
třída:
Učitel → probace z cizího jazyka
Úroveň: B1 větší
Kruh – atmosféra, maňásci → ZŠ 1. stupeň
Pomocí maňáska mluví anglicky – snaha povídat učit se
Cíl: pokud neví, může se zeptat osoby
"Nové poznatky"
Bonus: působení cizím jazykem (bez navyšování hodin)
Kritika:
Nižší sebedůvěra u nenadaných žáků, znakem!
Aplikace:
Dobrá do všech stupňů vzdělávacího systému
Víceletá gymnázia.
Well-being
Sociální klima, které ovlivňuje učení
Pozitivní sociální klima školy (ale může být i práce)
Vedení školy, učitelé, žáci, prostředí – to ovlivňuje
Nejsilnější činitel:
Míra frustrační tolerance nejvíce ovlivněno
Frustrace: dlouhodobý stres že nemůže něčeho dosáhnout
Míra frustrační tolerance: každý snese něco jiného