Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




5.Zdr.pr

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (366.37 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Afektivní cíle

✓ Žák si je vědom potřeby jednat zodpovědně za své zdraví.

✓ Žák chápe význam organizací na podporu zdraví

Taxonomie vzdělávacích (kognitivních) cílů

 Niemerkova taxonomie - I. úroveň – vědomosti

- II. úroveň – dovednosti

 Bloomova taxonomie

Požadavky na cíle

Komplexnost – Zahrnují změny v rovině vzdělávací, postojové i výcvikové

− Vzdělávací (kognitivní) cíle, výchovné (afektivní) cíle, výcvikové (psychomotorické) cíle

Konzistentnost – Tímto se vyjadřuje vnitřní vazba cílů, která znamená podřízenost nižších cílů vyšším a závislost vyšších cílů na dosažení cílů nižších

− Cíle jednotlivých druhů škol

− Cíle jednotlivých předmětů

− Cíle jednotlivých ročníků

− Cíle jednotlivých tematických celků

− Cíle jednotlivých témat

− Cíle jednotlivých vyučovacích hodin

− Formulace výukových cílů by měly obsahovat – Požadovaný výkon (co musí žák umět) – je vyjádřen aktivními slovesy

- Podmínky výkonu (jak žák realizuje – sám, skupina)

- Norma výkonu (kolik úloh vyřešit, s jakým počtem chyb)

− Stanovit cíle dostatečně náročně, ale zároveň splnitelné pro žáka, realizuje se pomocí Bloomovy taxonomie cílů

✓ Kontrolovatelnost ✓ Přiměřenost

D) Didaktické zpracování tématu.

Specifické metody

- Výklad za použití powerpointové prezentace

- Pracovní list s obrázkem a přiřazení potravin k makronutrientům

- Beseda s výživovým specialistou

- Výukové video

Témata, do kterých materiál patří